Bingo Banko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.328 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. november 2010

Mullebergen

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der er lidt smånørdet og sidder og spiller Bingo Banko hver lørdag 

I så fald at jeg ikke er alene, vil jeg høre om nogle af jer har prøvet at få 1 rækker, 2 rækker eller bingo og har ringet ind?

Hvis det er tilfældet, hvad sagde de så efter I havde tastet kontrolkoden? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

karina1980

MatildeS skriver:

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der er lidt smånørdet og sidder og spiller Bingo Banko hver lørdag 

I så fald at jeg ikke er alene, vil jeg høre om nogle af jer har prøvet at få 1 rækker, 2 rækker eller bingo og har ringet ind?

må indrømme at jeg har set 1/2 program og fandt det pænt latterligt at de gav stortset alle gaver til 3 personer, siden har jeg simpelthen ikke set det.

men kender flere der gør, men aldrig nogen der nået igennem

Anmeld

27. november 2010

Benjamins'mor

MatildeS skriver:

Det har jeg prøvet. Men var så uheldig at der var så mange der ringede ind at jeg slet ikke kunne komme igennem.  Eller også var netværket overbelastet.

Anmeld

27. november 2010

Mullebergen

karina1980 skriver:

må indrømme at jeg har set 1/2 program og fandt det pænt latterligt at de gav stortset alle gaver til 3 personer, siden har jeg simpelthen ikke set det.

men kender flere der gør, men aldrig nogen der nået igennem

Det er til 5 personer, men kan godt følge dig, jeg bliver altid SÅ misundelig 

Nå, men det er fordi vi for 2 uger siden fik 1 række, ringede ind og så sagde telefonsvaren: "Vi ringer dig op" -I min iver fik jeg ringet op igen og blev afbrudt -Nu er jeg så helt i tvivl om jeg mon dér lige gik glip af en masse præmier  -Eller om telefonsvaren blot siger sådan automatisk?

Anmeld

27. november 2010

Tut

Har aldrig prøvet at vinde, men har spillet HVER eneste lørdag..

Jeg er bingo banko - afhængig...

Anmeld

27. november 2010

Frk.S

Jeg har spillet med nogle gange.... nok 5 gange eller sådan noget. Alle gange sammen med kæresten (en enkelt gang med venner også). Vi har alle gange haft en del plader - og jeg har ikke engang præsteret at have en række når spillet er slut!

Så jeg er vist ikke særlig heldig. Men jeg synes det er meget sjovt - lidt plat engang i mellem. Men det er hyggeligt at drømme om at vinde de mange fine præmier.

Anmeld

27. november 2010

JustAnotherName

Min mand havde fuld plade forrige lørdag.
Men vi kunne ikke komme igennem på telefonen, og vandt ingenting

Anmeld

27. november 2010

Tanja84

Ha, ha... du er bestemt ikke den enste.

Da det kørte sidste gang, var jeg gravid vi havde fast familiehygge hver lørdag. Min mand og jeg, hans mor, samt søster og kæreste skiftes til at være værter. Vi spiste først sammen og hyggede derefter med masser af guf og kage, mens vi spillede. Vi vandt aldrig noget, men det var simpelthen sååååå hyggeligt

Vi har prøvet nogen få gange at få banko, men når vi endelig er kommet igennem og har indtastet kontrolcifrene, er vi desværre aldrig blevet ringet op

Her efter jeg har født, har vi desværre ikke haft tiden og overskuddet til det, samt har vi jo også fået nogfet helt andet (og meget bedre) til at bruge vores aftener på. Det er derfor kun blevet til to hyggeaftner med Bingo banko. Men nøøøøjjj, hvor ville jeg gerne være den heldige vinder af det hus, der er på højkant

Anmeld

27. november 2010

Mullebergen

Tanja84 skriver:

Ha, ha... du er bestemt ikke den enste.

Da det kørte sidste gang, var jeg gravid vi havde fast familiehygge hver lørdag. Min mand og jeg, hans mor, samt søster og kæreste skiftes til at være værter. Vi spiste først sammen og hyggede derefter med masser af guf og kage, mens vi spillede. Vi vandt aldrig noget, men det var simpelthen sååååå hyggeligt

Vi har prøvet nogen få gange at få banko, men når vi endelig er kommet igennem og har indtastet kontrolcifrene, er vi desværre aldrig blevet ringet op

Her efter jeg har født, har vi desværre ikke haft tiden og overskuddet til det, samt har vi jo også fået nogfet helt andet (og meget bedre) til at bruge vores aftener på. Det er derfor kun blevet til to hyggeaftner med Bingo banko. Men nøøøøjjj, hvor ville jeg gerne være den heldige vinder af det hus, der er på højkant

Kan du huske hvad de sagde da du tastede kontrocifrene?

Anmeld

27. november 2010

Tanja84

MatildeS skriver:

Kan du huske hvad de sagde da du tastede kontrocifrene?

Noget i stil med at de havde registreret mit opkald, og ville ringe mig op, hvis jeg var den første der var igennem med den plade.

Der kan være rigtig mange der sidder med den samme plade, og du kan derfor ikke vide dig sikker på om du er den første med netop lige din plade. Derfor kanman sagtens risikerer de ikke ringer retur, og du derfor ikke har vundet.... selvom du havde banko og selvom du kom igennem. Vildt øv, da man jo er helt oppe at køre  Vi sad altid med en del plader hver især, og vi havde næøsten altid et par plader der var ens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.