Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nutche skriver: det lyder godt vi har lidt over en time, i godt vejr hvad med jer?
det lyder godt
vi har lidt over en time, i godt vejr hvad med jer?
Ja vejret gør det sgu ikke nemmere
Vi skal køre fra Fredericia til Odense, det heldigvis ikke så langt, men det kan ta noget tid hvis ikke vejret arter sig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor dejligt du alligevel kunne få en tid!
Jeg håber I får 2 dejlige timer sammen!
Caroline86 skriver: Hvor dejligt du alligevel kunne få en tid! Jeg håber I får 2 dejlige timer sammen!
Ja er os virkelig glad! Når jeg har været inde ved ham, så har han haft 4 besøg i denne uge, hvor de normalt kun må ha 1
Så er bare så vildt glad!
SoffiLine skriver: Ja vejret gør det sgu ikke nemmere Vi skal køre fra Fredericia til Odense, det heldigvis ikke så langt, men det kan ta noget tid hvis ikke vejret arter sig
her sner det meget og har gjort det hele dagen...så håber det bedste
men må også indrømme at sku det være slemt derude... så tør jeg ikke risikere at sidde fast med 2 børn i flere timer... så hellere blive hjemme
meen mon ikke det går
nutche skriver: her sner det meget og har gjort det hele dagen...så håber det bedste men må også indrømme at sku det være slemt derude... så tør jeg ikke risikere at sidde fast med 2 børn i flere timer... så hellere blive hjemme meen mon ikke det går
for at vejret viser sig fra en dets bedre sider
SoffiLine skriver: for at vejret viser sig fra en dets bedre sider
det betyder at jeg ifølge de højere magter herinde har været ualmindelig grov og modbydelig.
Kan godt forstå du glæder dig søde.... Rigtig god tur!
LouiseNielsen skriver: Kan godt forstå du glæder dig søde.... Rigtig god tur!
TUUUSIND TAK
hvorfor er det hun har fjernet sin profil?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128