jul & vinter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. november 2010

Milka

så er juletræet kommet op, og vi er så småt gået igang med at pynte det. pigerne har hjulpet, og selvom de synes at alt pyntet skal på samme gren, er de faktisk ret gode til det

så var vi også lidt ud i sneen i morges. man syntes det var sjovt lige indtil man opdagede det var koldt og vådt, så blev man hysteriske og måske lidt bange for det. hjem igen i en fart

billeder!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Barbamama

Det ser super hyggeligt ud!!! Og hvor er dte flot med et hvidt træ!!!! Hvor har du fået fat i sådan et henne???

Anmeld

27. november 2010

Milka

michella80 skriver:

Det ser super hyggeligt ud!!! Og hvor er dte flot med et hvidt træ!!!! Hvor har du fået fat i sådan et henne???

jeg købte det i starten af oktober måned i bilka. dengang synes jeg selv jeg var bindegal at købe et juletræ så tidligt, men er vildt glad for det nu! og så er det dejlig højt, 180 cm

Anmeld

27. november 2010

Barbamama

Milka skriver:

jeg købte det i starten af oktober måned i bilka. dengang synes jeg selv jeg var bindegal at købe et juletræ så tidligt, men er vildt glad for det nu! og så er det dejlig højt, 180 cm

Okay! Ja smukt er det i hvert fald! Jeg kan ikke tåle gran så det ville være perfekt med sådan et!!!! Vi har også lige set et i en reklame fra Bauhaus på 180com til 200kr!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.