burde jeg kunne mærke ÆL???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. november 2010

Mullefisen2011

Har de sidste mange måneder troet at jeg kunne mærke min ÆL, men nu er jeg pludselig i tvivl.. for jeg var bange for at jeg havde min ÆL sidste weekend, men idag til scanningen sagde hun jeg ikke havde haft den, men pga. mit slim og alle de andre ting regnede hun med den kom idag..

Jeg har så haft ondt sådan on and off de sidste par timer men ikke noget vildt.. Kan jeg så stadig godt ha haft den?? Eller skal man ligesom kunne mærke den når man har fået sin ægløsningssprøjte?

Håber i forstår hvad jeg mener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Tropez

Hejsa 

du behøves ikke at kunne mærke din ægløsning jeg er en af dem som ikke mærker noget heller ikke efter sprøjten Ovitrelle, og ens krom reagere tit på mange forskellige ting, så du kan ikke vide dig sikker på hvad det er du mærker, men du kan stole på at det de siger på klinikken er det rigtige 

Anmeld

28. november 2010

Snefnug1984

Jeg har også fået ovitrelle og jeg har ikke mærket noget til ÆL - og jeg håber da den har været der

Anmeld

28. november 2010

Mullefisen2011

Dejligt at høre ..  Tak tøser

Anmeld

3. december 2010

Viktoria86

Jeg mærker heller ikke min ægløsning efter Ovitrelle-injektion, men min gynækolog har begge gange jeg er blevet insemineret kunne se det karakteristiske seje sekret ved livmodermunden da jeg skulle insemineres. Så du behøver bestemt ikke ærgrer dig over ikke at kunne mærke den. Hvis alternativet er smerter, er det jo egentlig bare dejligt

Good luck

Anmeld

3. december 2010

Mullefisen2011

Viktoria S skriver:

Jeg mærker heller ikke min ægløsning efter Ovitrelle-injektion, men min gynækolog har begge gange jeg er blevet insemineret kunne se det karakteristiske seje sekret ved livmodermunden da jeg skulle insemineres. Så du behøver bestemt ikke ærgrer dig over ikke at kunne mærke den. Hvis alternativet er smerter, er det jo egentlig bare dejligt

Good luck

DEJLIGT at høre  Kunne mærke den dagen efter er jeg ret så sikker på.. Men sygeplejersken sagde også det der med slimet så vi regner med at den var der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.