Hyggelig eftermiddag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. november 2010

TbCp

Idag tog vi et smut ind til byen. Vi tog på julemarked, så lidt teater og så videre op til rådhuset for at se julemanden tænde det store juletræ.
Det var simpelthen så hyggeligt!

Liva sad med store øjne, på min arm, da julemanden svævede i en kran over vores hoveder.... men synes dog det var lidt farligt da træt blev tændt med en flammekaster

Lige lidt billeder fra en super hyggelig, men kold (jeg er SÅ glad for mine nye vinterstøvler ), eftermiddag.

Og en lille video med juletræet der bliver tændt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

oo

øøøøøj! næste år vil vi med!!! (mest fordi jeg gerne vil se det der flammekastertrick )

Anmeld

27. november 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

øøøøøj! næste år vil vi med!!! (mest fordi jeg gerne vil se det der flammekastertrick )

Der var simpelthen så SINDSYGT mange mennesker, det var fuldstændig vanvittigt!
Carsten stillede sig ned bagved og filmede og så gik Liva og jeg op så hun kunne se ordentligt....
Men det var nu alligevel meget hyggeligt og Liva synes jo det var fantastisk... og hendes glæde over det gav moren tårer i øjnene

Anmeld

27. november 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

Forøvrigt er der også julemarked derinde imorgen og næste weekend også, hvis i tør begive jer til Odense med Sol

Anmeld

27. november 2010

oo

TbCp skriver:

Forøvrigt er der også julemarked derinde imorgen og næste weekend også, hvis i tør begive jer til Odense med Sol

naj, for Søren har VILDT travlt hele den her weekend og næste weekend kommer min søster og svoger ...eller altså , men til julemarkedsbesøg, you know

fy ja, jeg kommer da også til at stå og vræle når Sol blir helt forelsket i julelysene! jeg blev helt GISP agtig tidligere, da jeg skulle sige til Søren, at hun næste jul er 14 måneder

Anmeld

27. november 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

naj, for Søren har VILDT travlt hele den her weekend og næste weekend kommer min søster og svoger ...eller altså , men til julemarkedsbesøg, you know

fy ja, jeg kommer da også til at stå og vræle når Sol blir helt forelsket i julelysene! jeg blev helt GISP agtig tidligere, da jeg skulle sige til Søren, at hun næste jul er 14 måneder

Ærgeligt med julemarked, det er ellers SÅ hyggeligt når lysene bliver tændt... måske der sker noget lignende i Faaborg.

Jamen det er frygteligt det der vræleri altså.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.