Jeg fik jo blærebetændelse for ca. 1½ uge siden pga. jeg jo bruger kateter (til dem der ikke lige ved det). Efter endt behandling med sulfametizol havde jeg desværre stadig ondt. Jeg var så oppe ved lægen for at få tjekket om jeg stadig havde blærebetændelse. Det havde jeg ikke og sygeplejersken deroppe mente så at mine smerter stammede fra at jeg brugte kateter 7 gange i døgnet, og at smerterne derfor stammede fra urinrøret.
Jeg har så været nødsaget til at skære det lidt ned, sådan at der kun kommer sygeplejersker her 4 gange i døgnet, nemlig kl. 8, 14, 17 og 22.30. Dvs de kommer ikke om natten mere + den ene gang om formiddagen. Dette har så også gjort at jeg nu får min nattesøvn igen, og det har jeg virkelig kunnet mærke....jeg har meget mere energi nu. Men det bedste af det hele er at jeg slet ikke har ondt længere.
Nu tror jeg at jeg snart har mod på igen at lære at kateresere mig selv, havde bare ikke kunnet fordi det jo gjorde så ondt. Jeg får ca. tisset halvdelen på naturlig vis, hvilket jo er enorme fremskridt i forhold til før, hvor jeg ikke kunne. Jeg tror det hele er ved at vende tilbage igen, for der er bare sket så meget den sidste uges tid....det er som om det er blevet lettere at slappe af i blæren og få tisset, der er ikke noget der kramper sammen mere. Så den bedste julegave ville bestemt være, hvis jeg var helt over det her til jul. Jeg håber det virkelig og så godt som det går nu, tror jeg faktisk også på det 
Så nu kan jeg måske snart endelig tage hen og besøge min dejlige kæreste. Han bor jo i nærheden af Odense og pga. der skulle komme sygeplejersker her, var jeg jo nærmest bundet herhjemme
Glæder mig også til at komme hen og besøge nogle venner jeg har, som også bor i Odense. Glæder mig bare i det hele taget til at kunne tage hen og besøge mine venner/veninder, for hold op hvor jeg savner dem. Telefonen er jo ikke altid nok, man har jo også behov for at være sammen med dem 
Nå men der er jo mange ting jeg sukker efter og man har et endnu større behov for tingene, når man ikke har mulighed for det hehe
Så bare vent tøser....snart er Odense usikker og jeg advarer jer ikke først 
Anmeld