Efterlysning: babykælk, hvor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

dorthemus

Gitte85 skriver:

Nej desværre ikke... Sidder selv og overvejer at bestille en

Ja den er så fin...Runa er jo kun 6 måneder, men hvad vinteren er jo lang  hvor gammel er din?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Diana...

dorthemus skriver:

Jo på Frederiksberg

Nåå det var ikke noget alligevel. Troet mine forældre havde gemt den men det har smidt den ud fordi jeg havde sagt den var dum haha. For ellers kunne du jo bare havde fået den og prøvet den, det kunne jo være det bare var os der var tosser til den griner. Men den er smidt ud 

Anmeld

27. november 2010

Frøken Sørensen

dorthemus skriver:

Ja den er så fin...Runa er jo kun 6 måneder, men hvad vinteren er jo lang  hvor gammel er din?

Det er den nemlig!  Jamen han er 10 mdr.  Men nu skal jeg se i fætter br i morgen... En alm kælk ville vores Lucas nok også godt kunne bruge...

Anmeld

27. november 2010

dorthemus

Gitte85 skriver:

Det er den nemlig!  Jamen han er 10 mdr.  Men nu skal jeg se i fætter br i morgen... En alm kælk ville vores Lucas nok også godt kunne bruge...

Ja så er han lidt ældre

Anmeld

27. november 2010

dorthemus

Diana... skriver:

Nåå det var ikke noget alligevel. Troet mine forældre havde gemt den men det har smidt den ud fordi jeg havde sagt den var dum haha. For ellers kunne du jo bare havde fået den og prøvet den, det kunne jo være det bare var os der var tosser til den griner. Men den er smidt ud 

Øv, det var ellers sødt af dig

Anmeld

27. november 2010

Diana...

dorthemus skriver:

Øv, det var ellers sødt af dig

Men en alm kælk kan de ligge i og det synes Lucas altså bare var skide skægt ;) 

Anmeld

27. november 2010

dorthemus

Diana... skriver:

Men en alm kælk kan de ligge i og det synes Lucas altså bare var skide skægt  

Ja det er selvfølgelig rigtigt, men Runa gider bare ikke ligge ned så længe. Hun vil hellere sidde og følge med

Anmeld

27. november 2010

Diana...

dorthemus skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtigt, men Runa gider bare ikke ligge ned så længe. Hun vil hellere sidde og følge med

Ja det jo forståeligt nok  

Anmeld

27. november 2010

bøgelund

Hvad med en hjemmelavet? En kollega lavede en til hendes søn sidste vinter. en balje med høje kanter, med en snor til at trække. Og så smide et tæppe i, som hun sidder på. bar et forslag...

Anmeld

27. november 2010

dorthemus

bøgelund1 skriver:

Hvad med en hjemmelavet? En kollega lavede en til hendes søn sidste vinter. en balje med høje kanter, med en snor til at trække. Og så smide et tæppe i, som hun sidder på. bar et forslag...

Gud ja, du siger noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.