Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gitte85 skriver: Nej desværre ikke... Sidder selv og overvejer at bestille en
Nej desværre ikke... Sidder selv og overvejer at bestille en
Ja den er så fin...Runa er jo kun 6 måneder, men hvad vinteren er jo lang hvor gammel er din?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Jo på Frederiksberg
Jo på Frederiksberg
Nåå det var ikke noget alligevel. Troet mine forældre havde gemt den men det har smidt den ud fordi jeg havde sagt den var dum haha. For ellers kunne du jo bare havde fået den og prøvet den, det kunne jo være det bare var os der var tosser til den griner. Men den er smidt ud
dorthemus skriver: Ja den er så fin...Runa er jo kun 6 måneder, men hvad vinteren er jo lang hvor gammel er din?
Det er den nemlig! Jamen han er 10 mdr. Men nu skal jeg se i fætter br i morgen... En alm kælk ville vores Lucas nok også godt kunne bruge...
Gitte85 skriver: Det er den nemlig! Jamen han er 10 mdr. Men nu skal jeg se i fætter br i morgen... En alm kælk ville vores Lucas nok også godt kunne bruge...
Ja så er han lidt ældre
Diana... skriver: Nåå det var ikke noget alligevel. Troet mine forældre havde gemt den men det har smidt den ud fordi jeg havde sagt den var dum haha. For ellers kunne du jo bare havde fået den og prøvet den, det kunne jo være det bare var os der var tosser til den griner. Men den er smidt ud
Øv, det var ellers sødt af dig
dorthemus skriver: Øv, det var ellers sødt af dig
Men en alm kælk kan de ligge i og det synes Lucas altså bare var skide skægt ;)
Diana... skriver: Men en alm kælk kan de ligge i og det synes Lucas altså bare var skide skægt
Men en alm kælk kan de ligge i og det synes Lucas altså bare var skide skægt
Ja det er selvfølgelig rigtigt, men Runa gider bare ikke ligge ned så længe. Hun vil hellere sidde og følge med
dorthemus skriver: Ja det er selvfølgelig rigtigt, men Runa gider bare ikke ligge ned så længe. Hun vil hellere sidde og følge med
Ja det jo forståeligt nok
bøgelund1 skriver: Hvad med en hjemmelavet? En kollega lavede en til hendes søn sidste vinter. en balje med høje kanter, med en snor til at trække. Og så smide et tæppe i, som hun sidder på. bar et forslag...
Hvad med en hjemmelavet? En kollega lavede en til hendes søn sidste vinter. en balje med høje kanter, med en snor til at trække. Og så smide et tæppe i, som hun sidder på. bar et forslag...
Gud ja, du siger noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128