Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det tror jeg ikke der er, men kan du ikke bare gå udenom indlæg fra de brugere, du ikke vil i kontakt med?
Er da ked af her er en bruger som du er så træt af at du ik engang vil ku se hendes indlæg.... Kunne i ikke tage den privat, så i ku løse det. Hvis det er noget hun har gjort....
Kram
SaraLM skriver: Nej hun ved ikke hun irriterer mig og der er ingen grund til at fortælle hende det - så bliver hun jo bare ked af det og det ønsker jeg ikke - tænkte bare det ville være en nem løsning, men skidt pyt, jeg må lukke øjnene når hun skriver noget
Nej hun ved ikke hun irriterer mig og der er ingen grund til at fortælle hende det - så bliver hun jo bare ked af det og det ønsker jeg ikke - tænkte bare det ville være en nem løsning, men skidt pyt, jeg må lukke øjnene når hun skriver noget
Den slags er jo til for at blive løst Hvis du nu fortæller hende hvad der irritere dig ved hende, kan det være hun siger "nåå ja det tænkte jeg sgu ikke lige over" eller hvad ved jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128