Ignorér-funktion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. november 2010

SaraLM

Jeg har et spørgsmål, som jeg ikke ved hvor jeg skal finde svaret på - det er ganske enkelt; findes der en funktion hvor jeg kan ignorere indlæg/emner fra bestemte brugere herinde??

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Riksen

Det tror jeg ikke der er, men kan du ikke bare gå udenom indlæg fra de brugere, du ikke vil i kontakt med?

Anmeld

27. november 2010

SaraLM

Jo det kan jeg da, men det ville bare være nemmere...
Blir sgu så irriteret, selvom jeg ikke ønsker det og så tænkte jeg det kunne gøre det lidt nemmere...

Anmeld

27. november 2010

LouiseNielsen

Er da ked af her er en bruger som du er så træt af at du ik engang vil ku se hendes indlæg.... Kunne i ikke tage den privat, så i ku løse det. Hvis det er noget hun har gjort....

Kram

Anmeld

27. november 2010

SaraLM

Nej hun ved ikke hun irriterer mig og der er ingen grund til at fortælle hende det - så bliver hun jo bare ked af det og det ønsker jeg ikke - tænkte bare det ville være en nem løsning, men skidt pyt, jeg må lukke øjnene når hun skriver noget

Anmeld

27. november 2010

SoffiLine

SaraLM skriver:

Nej hun ved ikke hun irriterer mig og der er ingen grund til at fortælle hende det - så bliver hun jo bare ked af det og det ønsker jeg ikke - tænkte bare det ville være en nem løsning, men skidt pyt, jeg må lukke øjnene når hun skriver noget

Den slags er jo til for at blive løst Hvis du nu fortæller hende hvad der irritere dig ved hende, kan det være hun siger "nåå ja det tænkte jeg sgu ikke lige over" eller hvad ved jeg

Anmeld

27. november 2010

SaraLM

Mja, aj det ville sgu være synd, det er jo mig der har et problem og ikke hende.

Dropper det bare igen, men tak for jeres svar ihverfald!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.