Har I lavet juledekorationer, og må vi se dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

Tanja84

Hvade min dejlige kusine på besøg i onsdags til tøsehygge, og havde i den anledning handlet ind til rigtig julehygge.

Så vi lavede hver vores adventdekoration. Alternativt har vi brugt lille lys, da vi simpelthen har sååå mange bloklys tilbage fra Emma dåb, hvilket også er årsagen til de allerede har været lidt brugt

Er simpelthen for nærig til at købe nye, når jeg har de første 20 herhjemme på lager

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Ploffer

Tanja84 skriver:

Hvade min dejlige kusine på besøg i onsdags til tøsehygge, og havde i den anledning handlet ind til rigtig julehygge.

Så vi lavede hver vores adventdekoration. Alternativt har vi brugt lille lys, da vi simpelthen har sååå mange bloklys tilbage fra Emma dåb, hvilket også er årsagen til de allerede har været lidt brugt

Er simpelthen for nærig til at købe nye, når jeg har de første 20 herhjemme på lager

Rigtig fine adventsdekorationer 

Anmeld

27. november 2010

Maria-s

Jeg har ikke fået lavet så meget, men en adventskrans er det da blevet til...

Anmeld

27. november 2010

TbCp

Maria-s skriver:

Jeg har ikke fået lavet så meget, men en adventskrans er det da blevet til...

Den er jeg helt vild med!

Anmeld

27. november 2010

Maria-s

TbCp skriver:

Den er jeg helt vild med!

Jamen tak da Jeg havde først tænkt mig det skulle være med store bloklys, men så blev jeg enig med mig selv om at det var bedre at vælge alm. lys og så sidder de i sådan nogle holdere, så man bare kan sætte nye i

Anmeld

27. november 2010

TbCp

Maria-s skriver:

Jamen tak da Jeg havde først tænkt mig det skulle være med store bloklys, men så blev jeg enig med mig selv om at det var bedre at vælge alm. lys og så sidder de i sådan nogle holdere, så man bare kan sætte nye i

Jeg kan rigtig godt lide at det ikke bare er gran

Anmeld

27. november 2010

Mimic

Jessica og mor forsøgte at være kreative

Anmeld

27. november 2010

Sasja77

Uha jeg vil også være med Jeg EEEEEELSKER julen og glæder mig hvert år til at der skal pyntes op herhjemme. I år er det dog "enkelt" da man jo også lige skal se efter datteren samtidig og så er der ikke så meget at pakke ned igen efter jul hvor jeg skal starte på job igen efter barsel

Anmeld

28. november 2010

otlitrom

Jeg har ikke lavet nogen dekoration i år. Men dette var vores adventskrans sidste år.. Eller pande, nok nærmere. Vi laver det altid i gamle kobber-æbleskivepander

Glædelig første søndag i advent!

Anmeld

28. november 2010

Maja_4000

Her er mine (: Har snydt med kalenderlyset .. Men der er bare sååå langt ned til 1-tallet ! :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.