vis mig jeres tatoo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.005 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. november 2010

kamillapetersen91

jeg ville gerne have en tatoo, men er i tvivl om hvor og hvad det skal være.. så ville da gerne se jeres.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

JuelZ

jeg har selv fået lavet en tatovering på min højre arm lige over håndledet på bagsiden, med først mit eget navn også kommer der 3 blomster som tattovøren fik lov til at prøve sig frem med... Gav i alt 1000kr for en 15-18cm lang tatovering .. kan ikk finde ud af at sætte billeder ind, men kan sige den er flot og den har skygger

Anmeld

27. november 2010

Dinna88

Det her er min efter den første 3½ time. Det er uden skygger, stort set kun med optegning. Jeg kan tage nogle af den senere med skygger, hvis det er?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. november 2010

kamillapetersen91

Dinna88 skriver:

Det her er min efter den første 3½ time. Det er uden skygger, stort set kun med optegning. Jeg kan tage nogle af den senere med skygger, hvis det er?

det må du skam godt lige gøre...

Anmeld

27. november 2010

mor til 2 skønne piger .

har 3 , en på hoften med mit navn, og de 2 andre på billederne

Anmeld

27. november 2010

Mussi30

Her er min

Det meste af det sorte er en tribal jeg fik lavet for 12 år siden. Billedet er taget lige efter den er blevet lavet, så derfor er farverne ikke så klare.

De to blomster skal symbolisere min kæreste og mig, og så er det planen at den skal udvides med flere små, når der kommer børn ind i billedet hos os

Anmeld

27. november 2010

LouiseNielsen

Har 3 stk... Ankel, skulder og fod....

Anmeld

27. november 2010

SoffiLine

Det er nogle af mine, har mange flere, det er bare ikke lige til selv at ta billeder af 

Anmeld

27. november 2010

Mette 28

Har er min, sidder på venstre side af lænden, den er med min søns navn og når jeg så har født til foråret skal der laves en modsat med det barns navn, sådan så sommerfuglene flyver væk fra hinanden.. Den er lige lavet derfor er farven ikke så klar..

Anmeld

27. november 2010

Tut

Her er en af mine...

Den er hele vejen ned ad min ryg - på rygsøjlen.... (kan ik anbefale at få en tatoo der, det gør naller)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.