Så lykkedes det vist omsider ! 

De havde kun positive ting at sige om min graviditet igår på sygehuset. Og vi fik selv syn for sagen. Det var dejligt at se det lille foster svømme glad rundt. Det tog sig en lille svup-tur på et tidspunkt. Det var dejligt at se. Der var alle arme og ben og lemmer, som der sku være, og hjerteblink osv. Vi fik også lov at høre hjertelyden. Det var fascinerende. Tju-tju-tju.....tænk at der lever sådan et lille, levende væsen i min mave nu 
Og terminen var faktisk også ret præcist. Blev kun sat 1 dag tilbage, så terminen nu hedder 8. juni i stedet for 9. juni. Så jeg har haft tidlig ægløsning ift. hvad jeg selv troede. Faktisk hele 5 dage før, jeg selv regnede med.
Nakkefolden var også fin og fosteret havde den størrelse, det sku ha'. Og de sagde, at resten af graviditets forløbet var 98% sikkert, når man først var ovre 1. trimester og NF scanningen var så fin.
Så vi var bare glade. Men vi nåede ikke rigtigt at opfatte det, for det gik faktisk ret stærkt. Tror vi var ude igen efter et kvarter. Så vi sku' lige fordøje og vænne os til ikke at være bekymrede længere. Men det slipper man jo ikke sådan lige, når man har prøvet i over et år og har to mislykkede graviditeter bag sig og tre måneders anspændt ventetid. Så der går nok lige lidt tid, inden det helt synker ind.
Ville godt ha' fået kønnet at vide også, men det var for tidligt sagde de. Håber vi snart kan få det at vide.
Anmeld