'har lavet dig mor...'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.489 visninger
29 svar
0 synes godt om
27. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Frederic på 2 år og snart 3 mdr kom løbende inde fra stuen hvor han havde siddet og tegnet i et stykke tid.

Og siger; se mor, har lavet dig - værsgo. 

Prøv lige at se hvad han kom med...

Han kan også lave F på papir og siger; se F ligesom frederic - farfar og far...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Dot D

Såååå sødt

Anmeld

27. november 2010

Alberts/

det er bare den allerbedste gave man kan få som mor,

hvor er din dreng bare skøn

Anmeld

27. november 2010

Dot D skriver:

Såååå sødt

ja.. en's hjerte smelter helt...

Han kommer også tit og vil have en kram og siger; mmm, er glad for dig mor..

Anmeld

27. november 2010

Alberts/ skriver:

det er bare den allerbedste gave man kan få som mor,

hvor er din dreng bare skøn

helt vildt... 

Aner ikke om det var bevidst eller ej, eller om det bare var held.

Men han er nu dygtig.

Og tak, du har også en smuk dreng..

Anmeld

27. november 2010

Dot D

Mor til Frederic skriver:

ja.. en's hjerte smelter helt...

Han kommer også tit og vil have en kram og siger; mmm, er glad for dig mor..

Det er bare så skønt. Sophus er 2 år og 9 mdr, og han overrasker mig en gang imellem, når han kommer hen og aer mig og siger: Ægger/Æsker dig mor, man bliver så blød i knæene Ja Sophie på 6 kan også gøre det, kommer hen og nysser mig og siger: Åh du er sød mor. Så EEEEELSKER man sine børn endnu højere

Anmeld

27. november 2010

SussieThyssen

Frederic på 2 år og snart 3 mdr kom løbende inde fra stuen hvor han havde siddet og tegnet i et stykke tid.

Og siger; se mor, har lavet dig - værsgo. 

Prøv lige at se hvad han kom med...

Han kan også lave F på papir og siger; se F ligesom frederic - farfar og far...

Det er vel nok en kvik unge du har der, men sådan er det tit, når kroppen er lidt svag, så kompenserer man på anden vis ved at udvikle hjernen ekstra. hurtigt.
Det er meget fint 
Han er da en dejlig sveske.

Kram til jer begge to
Kærligst
sussie

Anmeld

27. november 2010

Dot D skriver:

Det er bare så skønt. Sophus er 2 år og 9 mdr, og han overrasker mig en gang imellem, når han kommer hen og aer mig og siger: Ægger/Æsker dig mor, man bliver så blød i knæene Ja Sophie på 6 kan også gøre det, kommer hen og nysser mig og siger: Åh du er sød mor. Så EEEEELSKER man sine børn endnu højere

Jep, man bliver helt blød om knæ'erne....

Anmeld

27. november 2010

SussieThyssen skriver:

Det er vel nok en kvik unge du har der, men sådan er det tit, når kroppen er lidt svag, så kompenserer man på anden vis ved at udvikle hjernen ekstra. hurtigt.
Det er meget fint 
Han er da en dejlig sveske.

Kram til jer begge to
Kærligst
sussie

Tak. 

Ja hans hjerne fejler ihvertfald ikke noget... 

Sidste dag vi gik hjem fra dp, stopped han op da der kom en bil kørerne og udbrød højt; se mor, en gaaammmeell rød golf.

Nok er han en smule miljø skadet, meeen.. 

Han har i lang tid kunne sige de forskellige bil mærker og knytte dem sammen med dem der har samme mærke i familien. 

Eks er dp's bil en toyota, ser han en der har samme form som deres siger han; se, det er lige som kurt's bil - samme mærke.

Ligeledes de forskellige slags køretøjer og det de har bagefter. Tankvogn - tippe trailer - container - blokvogn osv.

Anmeld

27. november 2010

SussieThyssen

Tak. 

Ja hans hjerne fejler ihvertfald ikke noget... 

Sidste dag vi gik hjem fra dp, stopped han op da der kom en bil kørerne og udbrød højt; se mor, en gaaammmeell rød golf.

Nok er han en smule miljø skadet, meeen.. 

Han har i lang tid kunne sige de forskellige bil mærker og knytte dem sammen med dem der har samme mærke i familien. 

Eks er dp's bil en toyota, ser han en der har samme form som deres siger han; se, det er lige som kurt's bil - samme mærke.

Ligeledes de forskellige slags køretøjer og det de har bagefter. Tankvogn - tippe trailer - container - blokvogn osv.

Hehe..ja det er sjovt når de kan det der. Sådan har det også været med mine to børnebørn....men de ER miljøskadede. fordi deres far er bil entusiast og deres mor er landbrugsuddannet, så de har haft styr på bilmærkerne og også alle landbrugsmaskinerne og traktormærker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.