Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så nåede vi hjem fra klinikken endelig.. De var heldigvis kun 20 minutter forsinket med os.. så det gik lige Jeg kom ind og blev scannet.. Ægget var ikke vokset meget, og havde ikke haft ægløsning endnu men jeg havde slimet og alle faktorerne til at det snart kunne ske.. Jeg fik så sprøjtet sæden op mens jeg lå med numsen lidt oppe og så var det overstået.. Hun fik sagt lidt uheldigt at vi måtte sexe fra i morgen af for det kunne forbedre chancerne men som vi sagde at sådan er det jo ikke ved os
Der var 20 millioner sædceller oprenset og det sagde hun var godt.. så nu venter jeg nærmest bare på ÆL..
Jeg skal ha taget blodprøve d. 6 for at se om jeg har taget imod sprøjten som jeg skulle.. og så kan tage en graviditetstest d. 13 hvis jeg ikke har fået min mens inden..
Lige nu har jeg en rimelig flad fornemmelse og er bare egentlig ret ked Ved ikke helt hvorfor.. Manden er MEGA positiv og har en god mavefornemmesle og jeg har det modsatte Er øm i underlivet og det niver en del dernede og i æggestokkkene..Så ved ikke om det er godt eller dårligt.. Har svært ved hvordan jeg skal forholde mig de næste par dage..
Det var updaten
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Årh, jeg hepper sådan på Jer!
Det bliver spændende at følge historien og se om det ender med et juleeventyr
Bavianis skriver: Årh, jeg hepper sådan på Jer! Det bliver spændende at følge historien og se om det ender med et juleeventyr
Det håber jeg inderligt selvom jeg har min tvivl.. Men håber jo af hele mit Tager gerne imod de fingre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128