Har tabt mig jubiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. november 2010

mullesmith2

Det er nu 9 dage siden jeg fik pks. og jeg har allerede tabt 19kg  Jeg ammer ikke engang og jeg har endda forstoppelse og meget vand i kroppen endnu, så tænk lige hvad det ikke ender med når jeg først får maven iorden og alt vandet forsvinder hehe.... Ej det er da godt der er noget at være positiv over lige i denne her hårde tid med to små spædbørn i huset. Jeg mangler kun 7kg til jeg er på den vægt jeg var da jeg blev gravid  Jubii

Bare lige et lille juble indlæg fra mig så i ikke tror jeg er gået helt i sort.

Stort Kram fra mulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

CarinaSB

mullesmith2 skriver:

Det er nu 9 dage siden jeg fik pks. og jeg har allerede tabt 19kg  Jeg ammer ikke engang og jeg har endda forstoppelse og meget vand i kroppen endnu, så tænk lige hvad det ikke ender med når jeg først får maven iorden og alt vandet forsvinder hehe.... Ej det er da godt der er noget at være positiv over lige i denne her hårde tid med to små spædbørn i huset. Jeg mangler kun 7kg til jeg er på den vægt jeg var da jeg blev gravid  Jubii

Bare lige et lille juble indlæg fra mig så i ikke tror jeg er gået helt i sort.

Stort Kram fra mulle

Eiii hvor er det dejligt ..  Stort tillykke  jeg mangler stadigvæk at tabe 10 kg af de 43 kg jeg tog på 

Anmeld

27. november 2010

LinLin

Skønt!

Jeg mangler også stadig 7 kg - men min er 2½ md

Havde lidt sat min lid til amningen mht en del af vægttabet, men det fungerede ikke lige, så jeg må vist snart give mig selv et spark bagi - dog lidt svært i det her vejr; det indbyder ikke lige til løbeture

Anmeld

27. november 2010

Laulund87

Hvor skønt!

Ja hvad skal det ikke ende med

Anmeld

27. november 2010

Sofia

Sikke hurtigt det går med kiloene!!

Håber du ellers nyder de to små. Glæder mig til at høre mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.