Anbefal noget læsemateriale!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. november 2010

Frøken J.

Vidste ikke hvor jeg skulle oprette den.. Nogen der kan anbefale nogle gode graviditetsbøger? Jeg er total nybegynder i denne graviditetsverden og læser og læser på nettet. Men vil gerne have nogle bøger om emnet, især til når jeg engang bliver gravid. Hvilke anbefaler i?

Suk, jeg er så skruk! Vil være gravid NU! Hehe. Men tog min sidste p-pille mandag, og venter stadig på den kære menses, så der går jo nok længe endnu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Mille83

Der er en der hedder "hvor lagde jeg babyen" den er meget sjov syntes jeg...

Anmeld

27. november 2010

Frøken J.

Mille83 skriver:

Hvad handler den om? Den må meget gerne også være informativ fx alt muligt om, hvad man skal undgå, hvad man skal sørge for at spise/gøre, osv. osv.

Anmeld

27. november 2010

Mille83

Secrets skriver:

Hvad handler den om? Den må meget gerne også være informativ fx alt muligt om, hvad man skal undgå, hvad man skal sørge for at spise/gøre, osv. osv.

Det handler den ikke om..

Den er bare sjov, handler nok mest om hvordan livet efter baby som man troede det ville være og hvordan livet faktisk er efter baby  Men handler ikke om mad osv....

Anmeld

27. november 2010

Frøken J.

Mille83 skriver:

Det handler den ikke om..

Den er bare sjov, handler nok mest om hvordan livet efter baby som man troede det ville være og hvordan livet faktisk er efter baby  Men handler ikke om mad osv....

Nå okay, øv! Den lyder sød, men tror jeg venter med at købe dem. Skal jo også spare op til baby-udstyr, og så er det nok bedst at købe de vigtige bøger først

Anmeld

27. november 2010

Lone Jakobsen

smut en tur på biblioteket... de har hele afsnit med graviditets bøger...og det koster ikke noget

Anmeld

27. november 2010

Malthes mor

Jeg vil anbefale Politikkens graviditetsbog. Den er ret informativ. Begynder med begyndelsen om hvordan du bliver gravid, hvad der sker med din krop og den lille undervejs i graviditeten, fødslen osv. Og slutter af med div. børnesygdomme.

Anmeld

27. november 2010

Janni.

Mille83 skriver:

Den er jeg ved læse.. Ganske sjov bog.. Noget anderledes end hvad man normalt læser synes jeg 

Anmeld

3. december 2010

Frøken J.

TAk for alle jeres forslag!

Anmeld

3. december 2010

SpunkenJo

Mille83 skriver:

Men ellers kan du jo kaste dig over pans hemmelighed. Ikke ligefrem en gravibog, men hovedpersonen er gravid.... Og bogen er sindsygt fængende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.