Argh.. Gå nu væk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

sarahb

W010910 skriver:

Er jeg den eneste der ikke synes, at det er freaking fantastisk med det her snevejr? Jeg hader vinter, sne og kulde .. ! ØV!

jeg er med dig på det område...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Grynt

Syntes også det er noget opreklameret lort!! Syntes det er rigtigt smukt at stå og kigge på, men jeg absolut hader at køre i bil i hele vinter halvåret!! Jeg er simpelthen så angst for, at der skal ske noget. Det at bilen skrider ud og risikoen for at ramme andre mennesker, gør mig angst. Jeg syntes så tilgengæld det er sjovt, at køre rundt og skride ud HVIS der absolut ingen mennesker, biler mm er i nærheden....ja jeg er nok lidt underlig  

Grynt, som tager unger og mand med ud og kælker idag

Anmeld

27. november 2010

SiLiMiMa

Jeg bryder mig heller ikke særlig meget om det - kun juleaften, men så må det vente med at komme og så forsvinde igen dagen efter.

MEN børnene er helt vilde med det - så det er da dejlig for dem

Hernede har vi dog slet ikke fået særlig meget sne. Man kan ikke engang bygge en snemand - jo en på 20 cm måske kan stadig se gruset ude i gårdspladsen, så vu har vel ½ cm her.....

jeg hader bare kulde - kan ikke fordrage at fryse..... min kæreste vil gerne ha mig med sydpå (altså at bo!), men DET ku jeg så heller ikke lige tænke mig. Vil gerne ha familien i nærheden!!

Anmeld

27. november 2010

TineA

Alberts/ skriver:

jeg hader sne

det er sååååe koldt
og syntes at npr man ser på det inde fra din dejlie varme stue, er der pludselig ikke varmt mere

gå væk sne hader sne og kulde og vinter,

Hvor er jeg dog glad for, at jeg ikke er den eneste der har det sådan

Så er der mange der siger, at det jo er dejligt, at det er jul og det er meget hyggeligt med sneen - men jeg er heller ikke stor fan af jul

Anmeld

27. november 2010

TineA

sarahb skriver:

jeg er med dig på det område...

Anmeld

27. november 2010

TineA

Grynt/Tina skriver:

Syntes også det er noget opreklameret lort!! Syntes det er rigtigt smukt at stå og kigge på, men jeg absolut hader at køre i bil i hele vinter halvåret!! Jeg er simpelthen så angst for, at der skal ske noget. Det at bilen skrider ud og risikoen for at ramme andre mennesker, gør mig angst. Jeg syntes så tilgengæld det er sjovt, at køre rundt og skride ud HVIS der absolut ingen mennesker, biler mm er i nærheden....ja jeg er nok lidt underlig  

Grynt, som tager unger og mand med ud og kælker idag

Uh, kælke - det lyder nu hyggeligt, men køligt

Jeg forstår dig 100%  mht. bil og sne - også fordi nogle mennesker bare ikke har en skid respekt for vejret og ikke fatter hvor glat det er - det kan gå SÅ galt (taler desværre af erfaring, dog ikke med mig bag rattet)

Anmeld

27. november 2010

TineA

Heise skriver:

Jeg bryder mig heller ikke særlig meget om det - kun juleaften, men så må det vente med at komme og så forsvinde igen dagen efter.

MEN børnene er helt vilde med det - så det er da dejlig for dem

Hernede har vi dog slet ikke fået særlig meget sne. Man kan ikke engang bygge en snemand - jo en på 20 cm måske kan stadig se gruset ude i gårdspladsen, så vu har vel ½ cm her.....

jeg hader bare kulde - kan ikke fordrage at fryse..... min kæreste vil gerne ha mig med sydpå (altså at bo!), men DET ku jeg så heller ikke lige tænke mig. Vil gerne ha familien i nærheden!!

Jeg var flyttet med det samme

Ja, sneen er sjov for ungerne, ingen tvivl om at mit syn på sne også bliver lidt anderledes når knægten her er lidt ældre

Hvor bor du henne da? Her hos os er ALT dækket, alt er SÅ hvidt, at selv den ellers så hvide metro ser grå ud .. Puha , og det vælter stadig ned..

Anmeld

27. november 2010

SiLiMiMa

W010910 skriver:

Jeg var flyttet med det samme

Ja, sneen er sjov for ungerne, ingen tvivl om at mit syn på sne også bliver lidt anderledes når knægten her er lidt ældre

Hvor bor du henne da? Her hos os er ALT dækket, alt er SÅ hvidt, at selv den ellers så hvide metro ser grå ud .. Puha , og det vælter stadig ned..

vi bor på als

jeg synes stadig sne er megatræls - også selvom børnene elsker det. Når man skal køre til alt i bil, er det bare ikke fedt med for meget sne.

Anmeld

27. november 2010

TineA

Heise skriver:

vi bor på als

jeg synes stadig sne er megatræls - også selvom børnene elsker det. Når man skal køre til alt i bil, er det bare ikke fedt med for meget sne.

Mon ikke I også får "glæde" af noget mere sne snart så .. ?

Og ja. Jeg forstår dig 100% mht til bilkørsel.

Anmeld

27. november 2010

Alberts/

W010910 skriver:

Hvor er jeg dog glad for, at jeg ikke er den eneste der har det sådan

Så er der mange der siger, at det jo er dejligt, at det er jul og det er meget hyggeligt med sneen - men jeg er heller ikke stor fan af jul

er sørmer heller ikk stor fan,

frygter den dag min søn er så snor at han vil ud og lege i snen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.