Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sikke nogle gode billeder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria. skriver: De er virkelig flotte!! Og skønne drenge! jeg er helt vild med det første billede af Liva.. Og det allersidste billede..
De er virkelig flotte!! Og skønne drenge! jeg er helt vild med det første billede af Liva.. Og det allersidste billede..
Ja de er bare blevet så fine Jeg kan også rigtig godt lide det første af Liva. Synes ikke det gør noget at man ikke altid kan se ansigtet forfra på et billede.
wamse skriver: Super flotte billeder
Super flotte billeder
Tak
DAs mor skriver: Sikke nogle gode billeder
Rigtig gode billeder....jeg er især vild med billedet af de to drenge.
De klare blå øjne, og så de bløde brune øjne!
Sikke nogle gode billeder. Og WAAAAUUUU nogle øjne dine nevøer har, de ender med at nedlægge mange piger, hi hi
RumlesMor skriver: Rigtig gode billeder....jeg er især vild med billedet af de to drenge. De klare blå øjne, og så de bløde brune øjne!
Ja jeg synes også bare det er et fantastisk billede!
Dot D skriver: Sikke nogle gode billeder. Og WAAAAUUUU nogle øjne dine nevøer har, de ender med at nedlægge mange piger, hi hi
Ja de er simpelthen bare sådan nogle lækre unger
hold da op hvor er de bare så gode,
og hvor er i fine alle sammen, og nøj nogle øjne dine nevøer har, og hvor er liva bare smuk
Alberts/ skriver: hold da op hvor er de bare så gode, og hvor er i fine alle sammen, og nøj nogle øjne dine nevøer har, og hvor er liva bare smuk
Tak tak tak og tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128