søger hjælp omkring Abtronic

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.655 visninger
21 svar
0 synes godt om
26. november 2010

lykke mus

hej jeg ville høre om den virkelig giver resultater. jeg har ikke rigtig tid til at træne og vil meget gerne have smidt et par kilo her og der + opstramed min muskler. så vil høre om nogen der har prøved den og har haft resultat og hvor hurtig..

ps gør det meget ondt? det er jo stød den vidst giver

håber i giver nogle svar for 999 kr er mange penge vis det ikke kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

lykke mus

virkelig ingen som kender til den

Anmeld

27. november 2010

bette

jeg synes ikke den virker.. synes bare stødene gør nas..

mener zafir har en 

Anmeld

27. november 2010

lykke mus

bette skriver:

jeg synes ikke den virker.. synes bare stødene gør nas..

mener zafir har en 

oki . hvordan 'ondt ?? ligesom nåle eller ligesom mavebøninger

Anmeld

27. november 2010

Zafir

Jeg har købt en på trendsales for 500 kr der er flere på dba og den slags.

Det er helt fint. Jeg er først lige begyndt at bruge den. jeg bruger den i kombination med en crosstrainer, som jeg bruger til fedtforbrænding.

Så det er rigtig fint.

Dog skal du lige lære at bruge den. hvis man sætter den forkert på eller glemmer gel (som du også kan købe billigt i harald nyborg), så gør det herre nas og virker ikke...

Anmeld

27. november 2010

Snefnug1984

Der er slet ingen videnskabeligt bevis for, at det rent faktisk virker. Jeg har prøvet en anden udgave end lige Abtronic og shit det gør jo nas... jeg vil slet ikke udsætte mig selv for det i mere end 30 sek.

Hvis du vil sammenligne smerten med nåle eller mavebøjninger, ja så må jeg desværre sige det første, hvis valget er mellem de 2 

Du har garanteret set Bingo Bango, hvor de blev udsat for de små udgaver af Abtronic, bare til overarmene og det så ikke specielt behageligt ud vel? Dem har jeg også prøvet og de kan i hvert fald SLET IKKE anbefales - shit det er pineri

Anmeld

27. november 2010

Mor til prinsessen :-)

jeg har prøvet den.. og jeg synes det gør alt for ondt.....

Anmeld

27. november 2010

SHERO

Virker ikke... ikke iflg de kloge i hvert fald. Så de afprøvede det i et forbruger program, hvor en læge sagde at i teorien kan det godt virke, men så skulle "stødet" være meget højere og ikke noget nogen ville kunne holde ud... Men de skulle være ganske fine til massage siger nogen... Men skulle ikke gøre mere iform af kcal brænding end at sidde i sofaen...

Anmeld

27. november 2010

Tulle28

Jeg synes du skal bruge de 1.000,- kr. på noget andet og så lave mavebøjninger istedet. Det er 100% det mest effektive, selvom det da lyder tillokkende at man kan sidde på sin flade (og blive tortureret;-)) og blive strammet op.

Knus Tulle

Anmeld

27. november 2010

lykke mus

jeg har ikke tid til motion vil helt vild gerne men har kun en time hver dag til at slappe af i og det trænger man til efter lang vagt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.