har jeg gjort det rigtige..???
der er nogle af jer damer herinde der har læst tråden jeg har haft lavet omkring min mor... jeg har et meget turbulent forhold til min mor, og jeg har altid haft et middel dårligt forhold til hende.. jeg ved ikke hvor jeg har hende og jeg har mange problemer med at tackle hende da hun mener at hun kan tillade sig alt over for mig da hun er min mor... og jeg mener bare fordi at man er mor betyder det ikke at ens børn skal forgude en og tilbede en.
jeg havde så lagt hende på is, fordi at jeg har det hårdt mht min graviditet, (en krop som er fulstændig uduelig og øm) og ja har i det heletaget bare haft en lortekrop hele graviditeten. dejlig graviditet,,, med lortebivirkninger.. Så er en masse psykiske problemer som min mor slæber hjem til mig bare lige dråben der fik bægret til at flyde over, så jeg lagde hende på is for at skåne mig selv.. ellers ville jeg føde for tidligt det vil jeg vædde med...
nu er jeg så 34+1 i dag, og jeg har fået det godt psykisk (har ikke tænkt så meget på min mor som jeg har haft gjort)
og i dag, her til aften ringede hun så igen, og vi fik IGEN diskuteret og råbt og skreget af hinanden og jeg fik tudet fordi at jeg er så træt af at forklare tingene igen og igen til en som ikke fatter noget som helst.
hun ville så gerne høre om jeg ikke ville adde hende på facebook igen (jeg havde blokeret hende pga spydige kommentarer og en del af processen af at lægge mor på is) så hun kunne følge med i min graviditet (det der er tilbage af den) og min søn når han kommer ud.. og jeg sagde at det ville jeg gerne men på en betingelse... at hun IKKE skrev spydige kommentarer og at hun holdt igen med alle hendes kommentarer på alle mine billeder..
så nu håber jeg at hun overholder det...
men jeg ved faktisk ikke om jeg har lyst til at have hende i mit liv lige nu... jeg får så ondt i maven når hun er der, fordi hun er SÅ evigt manipulerende og jeg har det som jeg har det og med hormoner osv er det svært at føle rigtigt efter.. jeg kan jo altid slette hende igen.. men åhhh... jeg er lidt betænksom ved det hele...
kryds fingre for mig at jeg finder ud af at lære at føle min mavefornemmelse og få gjort det rigtige... for mig selv...
jeg er forvirret...!!!
Anmeld