Kender i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. november 2010

Noneother

Kender i det med, at det kan være noget så svært at "fodre" en baby, der har nogenlunde samme koncentrationsevne som en guldfisk?!

Vi skiftede til højstol idag, og det endte med at se ca. sådan her ud...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Tdittmann

Hvor er han lækker - sådan ser Anders også ud hver gang vi giver mad i hvert fald hvis han skal sidde i højstolen. Så for det meste sidder han på skøddet af mig

Anmeld

26. november 2010

Bom

Hehe smuk dreng..

Sådan ser vi også ud herhjemme...

Et lille råd, i kvickly og sikkert også andre steder kan man få en "regnfrakke" eller hva man skal kalde den, det er en forstørret hagesmæk med ærmer som bindes i nakken... Vi har en og den er guld vær, når Matilde er færdig med og spise bliver hun tørret om munden og får regnfrakken af, og så er det ikke og se at hun lige har spist..

Anmeld

26. november 2010

Tulle28

Ha ha hvor er han herlig:-)

Ja det er lidt af en fest hver gang det er spisetid - og hold da op hvor har man meget vasketøj

Anmeld

26. november 2010

Bom

Tulle Mus skriver:

Hehe smuk dreng..

Sådan ser vi også ud herhjemme...

Et lille råd, i kvickly og sikkert også andre steder kan man få en "regnfrakke" eller hva man skal kalde den, det er en forstørret hagesmæk med ærmer som bindes i nakken... Vi har en og den er guld vær, når Matilde er færdig med og spise bliver hun tørret om munden og får regnfrakken af, og så er det ikke og se at hun lige har spist..

Og lige et billede af frakken...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. november 2010

Noneother

Tdittmann skriver:

Hvor er han lækker - sådan ser Anders også ud hver gang vi giver mad i hvert fald hvis han skal sidde i højstolen. Så for det meste sidder han på skøddet af mig

hehe ja det hjalp nok heller ikke på det hele, at alle 3 katte lige skulle ud i køkkenet og skabe sig samtidig.  

Anmeld

26. november 2010

Noneother

Tulle Mus skriver:

Og lige et billede af frakken...

Sådan en skal jeg da ha´!!

Da vi brugte skråstolen, virkede det ellers fint med en stofble, men det er åbenbart anderledes i højstolen, kan jeg forstå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.