Ægløsningssprøjte???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.562 visninger
12 svar
1 synes godt om
26. november 2010

Mullefisen2011

Sad lige og var så dum at søge på ægløsningssprøjten på google.. og nu blir jeg helt nervøs..

Læste et sted at ægløsningen kunne finde sted flere dage efter man havde taget sprøjten så det egentlig var for sent, og ellers læste jeg noget med at et andet mærke var bedre.. så nu blir jeg helt nervøs for om jeg overhovedet blir gravid af behandlingen

Men de kan vel også se på ægget hvornår man ca. har ÆL.. og ifølge min beregning plejer det også at være i disse dage.. så tror i at chancerne stadig er gode eller hvordan???

Kan i hjælpe tøser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

otlitrom

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår dit spørgsmål? Hvilken ÆL-sprøjte får du? Hvor dtore er dine æg? Og har du taget sprøjten, eller....?

Anmeld

26. november 2010

Mullefisen2011

Åhr sorry, kan godt se jeg mangler lidt info om min behandling i spørgsmålet..

Jeg får den der ovitrelle eller hvad den hedder.. tog den igår kl. 23:00 og skal insimineres i morgen kl. 11.30..
Igår var mit æg 16, 4 mm..

Anmeld

26. november 2010

oo

så burde du ha ÆL ved insemineringstidspunktet - de vil desuden kunne se på dine ægblærer om de er bristede = du har ÆL

Anmeld

26. november 2010

tinasmor

Men grunden til at du er i behandling er jo, at de på allerbedste vis prøver at styre din ægløsning. Selvfølgelig kan man ikke vide det 100 procent. Men jeg ville sætte min lid til at lægerne som har scannet dig ved hvad de gør. De giver dig æl sprøjten når de vurderer at du ikke selv har æl før, og så passer det med inserminering på det tidspunkt du har fået af vide.

Held og lykke med det

Anmeld

26. november 2010

otlitrom

Mullepigen86 skriver:

800080;"> Åhr sorry, kan godt se jeg mangler lidt info om min behandling i spørgsmålet..

800080;"> Jeg får den der ovitrelle eller hvad den hedder.. tog den igår kl. 23:00 og skal insimineres i morgen kl. 11.30..
800080;"> Igår var mit æg 16, 4 mm..

Det lyder lige som det skal Jeg fik ovitrelle tirsdag aften kl 22 og fik taget æg ud torsdag kl 9 ca... Fik at vide den tog ca 36 timer om at virke, plus minus... Så i mine ører lyder det altså lige efter bogen!!

Jeg krydser fingre for Jer!!

Anmeld

26. november 2010

Mullefisen2011

Tak for de gode svar.. Det var også hvad sygeplejersken og lægen forklarede så regnede jeg også lidt med.. Men blev bare nervøs da jeg læste forskellige historie..

Stoler på behandlingen og regner med at jeg har ÆL i morgen, har også smerte i underlivet nu her til aften og har ondt når jeg står og går, så håber det er et godt tegn

Tak tøser  Stoler på lægerne... og håber det er som det skal være..

Ved i om æl-sprøjten modner ægget til at blive større på de 36 timer?

Anmeld

26. november 2010

Mullefisen2011

kitty skriver:

Det lyder lige som det skal Jeg fik ovitrelle tirsdag aften kl 22 og fik taget æg ud torsdag kl 9 ca... Fik at vide den tog ca 36 timer om at virke, plus minus... Så i mine ører lyder det altså lige efter bogen!!

Jeg krydser fingre for Jer!!

Dejligt at høre.. Håber det hele lykkes så

Anmeld

26. november 2010

Tanas

mullepigen: Så kan vi have ondt sammen. Jeg har nemlig ægløsning og ONDT uden hjælp fra div

Krydser fingre for dig

Anmeld

26. november 2010

tinasmor

Mullepigen86 skriver:

Tak for de gode svar.. Det var også hvad sygeplejersken og lægen forklarede så regnede jeg også lidt med.. Men blev bare nervøs da jeg læste forskellige historie..

Stoler på behandlingen og regner med at jeg har ÆL i morgen, har også smerte i underlivet nu her til aften og har ondt når jeg står og går, så håber det er et godt tegn

Tak tøser  Stoler på lægerne... og håber det er som det skal være..

Ved i om æl-sprøjten modner ægget til at blive større på de 36 timer?

Jeg ved det ikke 100 procent. Men ja jeg tror da at æget bliver større. Jeg har skulle tage homonerne dagen efter æl spøjten og det går jeg ud fra gør æget større. Det er vel også på den måde de kan kontrollere det, (altså at de venter x antal dage fordi æget så bliver stort nok og de giver så sprøjten for at time det lige til rette tid)

Jeg var nervøs fordi jeg ofte kunne mærke smerter dagen før og var bange for at løbet var kørt, men her i sidste uge sagde en læge til mig, at efter smerterne var det som regel næste døgn jeg skulle regner med at have bedst chancer for at blive gravid (jeg har ellers kaldt manden hjem et par gange fordi jeg var sikker på at når der var smerter, så var det lig æl med det samme og derfor gang i business (altså de måneder vi ikke var i behandling)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.