Så blev Maja 2 år, og gaverne var et HIT!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. november 2010

Mi

Har lige fejret en dejlig fødselsdag for Maja, selvom hun jo egentlig ikke fatter at det handler om hende. Men hun var meget glad for gaverne

Kan anbefales at købe Bobles elefant, Maxi Perler fra Hama, tegnebræt og dukkevogn. ALT bragte glæde

Marianne

www.stjerneleg.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

JulieE

Tillykke med hende!!! Hun ser bare rigtig sød og glad ud  Herhjemme hitter bObbles dyrene også rigtig meget... de er geniale

Anmeld

26. november 2010

wamse

Tillykke med hende

Anmeld

26. november 2010

Mi

JulieE skriver:

Tillykke med hende!!! Hun ser bare rigtig sød og glad ud  Herhjemme hitter bObbles dyrene også rigtig meget... de er geniale

Ja hun er en rigtig lille troldeunge

Jeg er også lidt spændt på at hun skal have bobles krokodillen i julegave. Om den bliver et lige så stort hit. De store (6 år) er vist lige så glade for dem. Hvilke dyr har i som er gode?

Jeg håber på at få lov at sælge bObles i min shop, for de er bare så lækre og gode at lege med. Men lige nu tager de ikke flere forhandlere ind.

Marianne

www.stjerneleg.dk 

Anmeld

26. november 2010

JulieE

MarianneSonne skriver:

Jeg er også lidt spændt på at hun skal have bobles krokodillen i julegave. Om den bliver et lige så stort hit. De store (6 år) er vist lige så glade for dem. Hvilke dyr har i som er gode?

Jeg håber på at få lov at sælge bObles i min shop, for de er bare så lækre og gode at lege med. Men lige nu tager de ikke flere forhandlere ind.

Marianne

www.stjerneleg.dk 

Ja, de er rigtig skønne. Vi har 2 fisk og 2 kyllinger og de er i brug hver dag, som stole, trappe, bord, til at bygge huler med, trille på og en masse mere  Jeg vil rigtig gerne have nogle flere til dem. især krokodillen og giraffen tror jeg de ville elske

Kan godt forstå du gerne vil forhandle dem også. Forresten rigtig fin shop du har

Anmeld

26. november 2010

lauras*mor*

MarianneSonne skriver:

Marianne

www.stjerneleg.dk 

ville bare lige sige at jeg overhørte en reklame på tv i dag hvor der var tilbud på hesten i magasin, til 599...Krokodillen er et hit herhjemme i hvertfald... men også fisken i 6 lag.. :-)

Anmeld

27. november 2010

Mi

JulieE skriver:

Ja, de er rigtig skønne. Vi har 2 fisk og 2 kyllinger og de er i brug hver dag, som stole, trappe, bord, til at bygge huler med, trille på og en masse mere  Jeg vil rigtig gerne have nogle flere til dem. især krokodillen og giraffen tror jeg de ville elske

Kan godt forstå du gerne vil forhandle dem også. Forresten rigtig fin shop du har

Tak

Jeg vidste ikke at der fandtes en giraf også. Den må jeg lige søge efter. Overvejer også hvalen som er på tilbud her i julen

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

27. november 2010

Mi

lauras*mor* skriver:

ville bare lige sige at jeg overhørte en reklame på tv i dag hvor der var tilbud på hesten i magasin, til 599...Krokodillen er et hit herhjemme i hvertfald... men også fisken i 6 lag.. :-)

Anede ikke at der fantes en hest også, men ved at hvalen er på tilbud flere steder her i julen. Jeg har også overvejet en stor fisk til min datter

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.