smerter i den nedre del af maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.240 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. november 2010

puslepigen

Hej tøser

jeg har brug for jeres hjælp! jeg har smerter i den nedre del af maven over skambenet og ud i siderne af maven. samtidig med at jeg skal på toilettet hele tiden og det små sviger når jeg skal tisse er der noggen der ved hvad det kan være? ogg hvad kan jeg gøre ved det?

der skal siges at jeg er 17+4 henne

håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Kløver

puslepigen skriver:

Hej tøser

jeg har brug for jeres hjælp! jeg har smerter i den nedre del af maven over skambenet og ud i siderne af maven. samtidig med at jeg skal på toilettet hele tiden og det små sviger når jeg skal tisse er der noggen der ved hvad det kan være? ogg hvad kan jeg gøre ved det?

håber i kan hjælpe

Det kan man godt have, det kan være en blanding af ligamentssmerter, og at man tisser ofte, men kan også være blærebetændelse, så ville nok lige ringe og få lavet en urinprøve ved lægen for en sikkerheds skyld,men jeg har haft nogle af de samme problemer, og har ikke blærebetændelse, og det hele ser fint ud

Anmeld

26. november 2010

mortilnoahogmelina

puslepigen skriver:

Hej tøser

håber i kan hjælpe

Det kunne meget vel tænkes det var en blærebetændelse . prøv og ring og hør vagtlægen om de kan gøre noget ellers kontakt FG .

eller din egen læge mandag morgen som sidste udvej ..

Håber du finder ud af det .

Knus

Anmeld

26. november 2010

puslepigen

tak for jeres svar tror nemlig også at det kunne være en mulig blærebetændelse men saamtid kunne det også være liagement smerter. tror jeg ville se tiden an her i løbet af aften og natten og bliver det ikke bedere må jeg jo kontakte vagtlægen.

knus

Anmeld

26. november 2010

puslepigen

jeg er med i en ordning med JM hvor du har de samme to JM gennem hele graviditeten, men bliver i tvivel og det er dem jeg skal ringe til eller FG? er der nogen der ved det?

Anmeld

27. november 2010

KarinaBF

puslepigen skriver:

jeg er med i en ordning med JM hvor du har de samme to JM gennem hele graviditeten, men bliver i tvivel og det er dem jeg skal ringe til eller FG? er der nogen der ved det?

hejsa Søde !

Træls at hører med dine smerter !

Måske ville jeg nok ringe til JM netop fordi jeg ved hvad du har været igennem tidligere ! hellere ringe en gang for meget end en for lidt

Hvis hun ikke kan hjælpe skal hun nok fortælle dig hvad hun synes du skal gøre :-)

Knus og kram til dig søde :-)

Anmeld

27. november 2010

puslepigen

update!

jeg har i nat og i dag ingen smerter haft, så går ud fra at det var kraftige ligament smertter, sammen med at jeg havede gået og små frosset. men jeg tror at jeg skal have en urinprøve til lægen på mandag for at være sikker på at der noget galt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.