Emil er så sjov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. november 2010

Vingummien

Hehe han kom med en rigtig god en i dag.

Min kusine var forbi med småkager her den anden dag, og her i eftermiddags sidder mig og Emil og får en små kage. Han kigger så dybt alvorligt på mig og peger på små kagen og siger "mor-kage" :p Prøvede at rette ham, men nej det er Mor-kager og ikke små kager

Vi har også fået pyntet op til jul, ville bare nøjes med det på vinduerne lidt endnu, men da Emil fik set det der var i kassen, gik han helt amok. Så nu er der puntet op. Og da han var færdig, gik han rundt og kiggede og så blev der flyttet lidt rundt på et par nisser der åbenbart ik stod godt nok

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

JustAnotherName

Herlige dreng 

Anmeld

26. november 2010

anna-jonas

Hi, hi.................mor-kagen smagte sikkert godt, som en mor-kage jo gør. Den skøre knægt..................han er sgu' helt speciel.

Herhjemme sagde Anna forleden, da vi gik hjem fra børnehave..........." Nu trænger jeg godt nok til at komme hjem og få en med-vilje-krans". Hold da op, hvor blev jeg varm om hjertet der, og kunne ikke undertrykke et smil.

Knus Mette

Anmeld

26. november 2010

Vingummien

anna-jonas skriver:

Hi, hi.................mor-kagen smagte sikkert godt, som en mor-kage jo gør. Den skøre knægt..................han er sgu' helt speciel.

Herhjemme sagde Anna forleden, da vi gik hjem fra børnehave..........." Nu trænger jeg godt nok til at komme hjem og få en med-vilje-krans". Hold da op, hvor blev jeg varm om hjertet der, og kunne ikke undertrykke et smil.

Knus Mette

He he hvor sødt

Måtte også slippe et smil der i dag. Og så bare det at de kan sige det så alvorligt

Anmeld

26. november 2010

lion

Hvor er han da bare dejlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.