gravid og forstoppet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.440 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. november 2010

Anonym trådstarter

Jeg er SÅ træt af det!! Jeg er 12 uger henne, og jeg har ikke følt at jeg har været ordentligt på toilettet, siden jeg blev gravid!

Jeg har snakket med lægen, og har fået lov til at tage lactulose, magnesia og actilaxdråber efter behov.. Lige nu er det lactulose der bliver prøvet af i en periode.. Men hvor er jeg bare træt af, at en varrieret kost, masser af vand og en aktiv dagligdag ikke er nok!

Er egentlig ikke en tråd om hjælp, mere bare for at lukke frustration ud over, at min mave føles kronisk fuld og at der bare er virkelig mange uger tilbage, til jeg kan få en normal mave igen

Andre der døjer med møg-tarme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

SoffiLine

Anonym skriver:

Jeg er SÅ træt af det!! Jeg er 12 uger henne, og jeg har ikke følt at jeg har været ordentligt på toilettet, siden jeg blev gravid!

Jeg har snakket med lægen, og har fået lov til at tage lactulose, magnesia og actilaxdråber efter behov.. Lige nu er det lactulose der bliver prøvet af i en periode.. Men hvor er jeg bare træt af, at en varrieret kost, masser af vand og en aktiv dagligdag ikke er nok!

Er egentlig ikke en tråd om hjælp, mere bare for at lukke frustration ud over, at min mave føles kronisk fuld og at der bare er virkelig mange uger tilbage, til jeg kan få en normal mave igen

Sådan havde jeg det da jeg spiste jerntabeletter, og efter at have prøvet alle de forskellige slags uden bedring er jeg stoppet og vupti min mave er blevet i orden

knus soffi 24+1

Anmeld

26. november 2010

Janni.

Anonym skriver:

Jeg tager ikke jern hverdag. Min mave går simpelhen i stå. Så i sammenråd med lægen tager jeg det hver 2. dag. Så virker min mave nogenlunde. 

~ Buito ~

Anmeld

26. november 2010

Anonym trådstarter

SoffiLine skriver:

Sådan havde jeg det da jeg spiste jerntabeletter, og efter at have prøvet alle de forskellige slags uden bedring er jeg stoppet og vupti min mave er blevet i orden

knus soffi 24+1

Min blodprocent er desværre lav.. Men det har heller ikke ændret noget, at jeg er begyndt at tage jern i uge 10... Det har været sådan, siden jeg testede positiv....

Ved godt jern kan have den virkning, men har ikke mærket forskel Der er bare dødt derinde...

Anmeld

26. november 2010

M.O.A.R.

Sveskemos eller sveskesaft.

Det anbefaler de til de små, så må det da også kunne virke på os voksne!

Anmeld

26. november 2010

SoffiLine

Anonym skriver:

Min blodprocent er desværre lav.. Men det har heller ikke ændret noget, at jeg er begyndt at tage jern i uge 10... Det har været sådan, siden jeg testede positiv....

Ved godt jern kan have den virkning, men har ikke mærket forskel Der er bare dødt derinde...

ej hvor underligt 

Anmeld

26. november 2010

jannebjerre

SoffiLine skriver:

ej hvor underligt 

Har du prøvet at tage Hemojern???  Du skal jo have ekstra jern...

Anmeld

26. november 2010

SoffiLine

jannebjerre skriver:

Har du prøvet at tage Hemojern???  Du skal jo have ekstra jern...

det var de første jeg prøvede at spise, men der gik to eller tre dage så var min mave helt smadret  og det samme med alle andre mærker 

Anmeld

26. november 2010

jannebjerre

SoffiLine skriver:

det var de første jeg prøvede at spise, men der gik to eller tre dage så var min mave helt smadret  og det samme med alle andre mærker 

Mærkeligt...men så må du spise en masse jerninholdigt mad - for ekstra jern det skal du have søde

Anmeld

26. november 2010

SoffiLine

jannebjerre skriver:

Mærkeligt...men så må du spise en masse jerninholdigt mad - for ekstra jern det skal du have søde

jeg gør mit bedste. spiser en masse grøntsager, og det er vigtigt?? men kvalmen og opkast er ikke forsvundet endnu og kød kan jeg slet ikke spise uden det kommer op igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.