Jeg vil fandme være en mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. november 2010

Tanas

Ja i mit næste liv har jeg besluttet mig for at jeg vil være en mand

Jeg har altid døjet med meget kraftig mens......Det er jo så hvad det er ( har jeg hørt )

Men oven i det har jeg de sidste 3-4 måneder reageret kraftigt når jeg får ægløsning ( min cyklus er normal )

Jeg får ondt......sådan som i RIGTIG ONDT i den ene side af maven og hen over lænden, kvalme og svimmelhed kan forekomme.

Lige nu sidder jeg her og kan slet ikke holde ud at være nogen steder. Skifter imellem flere forskellige siddestillinger, står op, går rundt osv. Det er så frustrerende

Jeg skal starte i IVF behandling engang i det nye år ( vores første forsøg ) og kan jo ikke lade være med at blive bekymret for om det nu også kommer til at gå godt når jeg bliver så dårlig af en alm ægløsning

Øv tror bare lige jeg havde brug for at slå en bøvs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Anna Lassen

Tanas skriver:

Ja i mit næste liv har jeg besluttet mig for at jeg vil være en mand

Jeg har altid døjet med meget kraftig mens......Det er jo så hvad det er ( har jeg hørt )

Men oven i det har jeg de sidste 3-4 måneder reageret kraftigt når jeg får ægløsning ( min cyklus er normal )

Jeg får ondt......sådan som i RIGTIG ONDT i den ene side af maven og hen over lænden, kvalme og svimmelhed kan forekomme.

Lige nu sidder jeg her og kan slet ikke holde ud at være nogen steder. Skifter imellem flere forskellige siddestillinger, står op, går rundt osv. Det er så frustrerende

Jeg skal starte i IVF behandling engang i det nye år ( vores første forsøg ) og kan jo ikke lade være med at blive bekymret for om det nu også kommer til at gå godt når jeg bliver så dårlig af en alm ægløsning

Øv tror bare lige jeg havde brug for at slå en bøvs

aah, jeg havde det præcis som dig før, jeg var den der besvimede i skolgården pga. mensturationssmerter. MEN, så opdagede jeg soyamælken og den gør underværker, kan jeg love dig! Prøv og drik en liter - hvis du ikke kan lide den, så bland den op i en smoothie - en uge inden smerterne plejer at komme

Anmeld

26. november 2010

SussieThyssen

Anna Lassen skriver:

aah, jeg havde det præcis som dig før, jeg var den der besvimede i skolgården pga. mensturationssmerter. MEN, så opdagede jeg soyamælken og den gør underværker, kan jeg love dig! Prøv og drik en liter - hvis du ikke kan lide den, så bland den op i en smoothie - en uge inden smerterne plejer at komme

Soyamælk..den har jeg godt nok ikke hørt før, men vil ikke anbefale det, hvis man er generel allergiker, der er nemlig en del hvor det er et meget voldsomt allergen.

Men ellers så vil jeg sige, at det hjælper med en masse motion. Så hvis du kan, så svøm, løb, gå til fittness og lav en kraftig work out.
Jeg led også meget af det som helt ung, og da jeg er vokset op på en gård på landet, så opdagede jeg, at jo mere jeg knoklede fysisk i staldene i de dage, jo mindre ondt fik jeg. Men af en eller anden grund, så er man mindre villig til at bevæge sig fysisk når man har det sådan. Så der er ikke andet at gøre end at tage sig selv i nakken og klø på...så meget desto større er glæden når det virker.
Held og lykke

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. november 2010

Tanas

Sojamælken må jeg lige overveje

Jeg har altid motioneret sådan rimeligt og holder mig også igang med lange gåture og dans. ( bare ikke når jeg har menses så besvimer jeg ) Menses smerterne har jeg "lært at leve med"

Nej det der "bekymrede" mig var nu mere mine smerter og ubehag i forbindelse med ÆL nu hvor jeg skal starte op i IVF behandling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.