farve hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. november 2010

Rikke vuholm

Hej alle jeg ville bare høre hvad jeres mening er, til at få farvet hår under jeres graviditet. Det er fordi jeg er blevet tilbudt at være hårmodel og der vil de gerne farve det. Så hvad vil i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

otlitrom

Jeg ville ikke gøre det! Jeg vil ikke kunne holde mig selv ud, hvis der var det mindste galt med barnet efter fødslen. Jeg ville bebrejde mig selv...

Men det er min holdning. Hvad andre gør er op til dem og deres samvittghed..

Anmeld

26. november 2010

Karina84

Jeg ville ikke gøre det! Jeg vil ikke kunne holde mig selv ud, hvis der var det mindste galt med barnet efter fødslen. Jeg ville bebrejde mig selv...

Men det er min holdning. Hvad andre gør er op til dem og deres samvittghed..

Anmeld

26. november 2010

JustMe

Ikke en eneste godkendt hårfarve i Danmark er blevet godkendt til gravide af Sundhedsstyrelsen. De indeholder alle som én kemikalier, der kan skade fostret...mig bekendt også blot ved en enkelt gangs brug.

Så jeg ville klart sige nej tak

Anmeld

26. november 2010

Benjamins'mor

Jeg har farvet hår én enkelt gang i min graviditet da jeg var ca. 3 måneder henne. Men da vidste jeg ikke det kunne skade, det fik jeg afvide af lægen og ellers har jeg ikke rørt hårfarve..

Hvis jeg var dig ville jeg ikke tage chancen.

Anmeld

27. november 2010

Maria-s

JustMe skriver:

Ikke en eneste godkendt hårfarve i Danmark er blevet godkendt til gravide af Sundhedsstyrelsen. De indeholder alle som én kemikalier, der kan skade fostret...mig bekendt også blot ved en enkelt gangs brug.

Så jeg ville klart sige nej tak

enig  selvom det er fristende og man har den der trælse udgroning, så nope... som andre også skriver; TÆNK NU hvis der var noget galt med barnet, så ville jeg bebrejde mig selv.....

Anmeld

27. november 2010

JustMe

Maria-s skriver:

enig  selvom det er fristende og man har den der trælse udgroning, så nope... som andre også skriver; TÆNK NU hvis der var noget galt med barnet, så ville jeg bebrejde mig selv.....

Jeg bed i det sure æble og fik nogle striber, da jeg skulle have min naturlige hårfarve tilbage inden projekt baby. Så blev det ikke så voldsomt i kontrasten, da jeg lod min egen hårfarve vokse ud Netop for at undgå grimme udgroninger under en graviditet

Anmeld

27. november 2010

Giraffen

Rikke vuholm skriver:

Hej alle jeg ville bare høre hvad jeres mening er, til at få farvet hår under jeres graviditet. Det er fordi jeg er blevet tilbudt at være hårmodel og der vil de gerne farve det. Så hvad vil i gøre?

Her er en sundshedsplejerskes råd /p>

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laessvar&kat=GRAVIDITET&id=7720

Anmeld

27. november 2010

Hyacinth

Som de andre skriver; Don't do it. Tænk på de eventuelle følger der måtte komme og tænk over om din forfængelighed/dit hårmodeljob kommer før din baby eller ej.

Jeg har selv udvoksninger og kønt er det da ikke, men jeg kan leve med det, fordi jeg ved, det er for min babys skyld, at jeg lader være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.