Bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.554 visninger
25 svar
0 synes godt om
26. november 2010

kristinards

Hej.

Har haft besøg af sundhedsplejersken idag, og spurgte hende om det var normalt at hun (min datter, ikk sundhedsplejersken ) skider igennem ihvertfald én gang om dagen.

Blir sg til meget vasketøj og farven er svær at få af det hvide.

Hun sagde at det kunne være bleerne havde en forkert pasform, størrelsen kan passe men nogle sad bedre end andre.

Så vil høre jer om der er andre der har tynde lange babyer, og hvilke bleer der fungerer eller har fungeret bedst for jer?

Så ku jeg måske spare lidt prøvetid...

Hun er 2 måneder og vejer næsten 5 kg hvis i vil ha lidt at sammenligne med.

Håber der er nogen der har nogle råd  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

serinasmor

hmmm ... skider hun igennem eller bare ved siden af ??

bleerne fra aldi har fungeret rigtig godt for os .. bare ikke lige i øjeblikket hvor hun har diarré på 10.dagen.... først nu hvor det er så tyndt at det løber (undskyld det malende billede) kommer der noget ved siden af bleen (og ovenud)....men til rask baby ville jeg til enhver tid anbefale bleerne fr aldi

Anmeld

26. november 2010

Alberts/

jeg har en lng og spinkel dreng og jeg bruger dem fra aldi, de er super gode, ogg min søn tisser og ski**r igennem i alle andre end pambers og aldi bleer

Anmeld

26. november 2010

Sasja77

Hej med dig 

Vi skifter mellem libero og pampers.

Vi brugte kun Libero da vores datter var på din størrelse for de holdt tæt og passede hende godt ( hun kunne også bare aflevere nogle ordenlige bunker i bleen flere gange om dagen ) og det var uhyre sjældent at vi havde uheld! Da hun var ca en 3 måneder og fremefter begyndte vi at skifte mellem Libero og Pampers, det var sådan lidt efter hvor hurtigt hun voksede i længden. Vi syntes at når hun tog et spring i længden frem for "tykkelsen" så passede Pampers bedst og omvendt. Idag bruger vi Libero up & go (hun er 10 måneder) og Pampers venter vi lidt med da de sidder for løst på hende lige nu.

Håber at det kunne hjælpe dig lidt

Nu kan jeg se at du bor i Randers så der er jo langt til Sverige men får du nogensinde mulighed for det så er bleer sindsygt billigt herovre! Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du giver for bleer eller hvilke nogen du bruger men jeg kan da fortælle at en pakke Libero i den str der ville passe til din datter koster MAX. 114 SEK ( ca. 90 DKK) og de er stort set altid på tilbud til 89 SEK ( ca. 70 DKK)

KH

Sasja

Anmeld

26. november 2010

Mille83

kristinards skriver:

Hej.

Har haft besøg af sundhedsplejersken idag, og spurgte hende om det var normalt at hun (min datter, ikk sundhedsplejersken ) skider igennem ihvertfald én gang om dagen.

Hun sagde at det kunne være bleerne havde en forkert pasform, størrelsen kan passe men nogle sad bedre end andre.

Så vil høre jer om der er andre der har tynde lange babyer, og hvilke bleer der fungerer eller har fungeret bedst for jer?

Aldi bleer "vibelle" bliver brugt her, vi har aldrig haft et uheld og hun er nu 6 mdr

Anmeld

26. november 2010

Tina&Laura

kristinards skriver:

Hej.

Vi bruger pampers, str. 3.
De er lidt for store, men de sidder okay og tager det der er mest 'flydende' og så synes jeg faktisk de suger rigtig godt.
Tror aldrig rigtig du kan undgå at det 'løber' lidt ved siden af - men ja ..vi bruger pampers og det fungerer rigtig fint. 

Anmeld

26. november 2010

Palaja

Min datter kan virkelig også lave nogle portioner der vil noget  Synes pampers er de bedste, bruger også Aldis ind imellem men de suger ikke nær så godt synes jeg. Hvis du er fra Randers har Fakta i markedsgade masser af pampers 4-9 kg på tilbud til 67 kr! 

Anmeld

26. november 2010

oo

Sol vejer 4900 gram og hun bruger Landlords bleer fra rema1000, det går fint selv med meget store pøllerier

Anmeld

26. november 2010

kristinards

hmmm ... skider hun igennem eller bare ved siden af ??

bleerne fra aldi har fungeret rigtig godt for os .. bare ikke lige i øjeblikket hvor hun har diarré på 10.dagen.... først nu hvor det er så tyndt at det løber (undskyld det malende billede) kommer der noget ved siden af bleen (og ovenud)....men til rask baby ville jeg til enhver tid anbefale bleerne fr aldi

Det kommer ud ved benene      

Vi bruger os dem fra Aldi nu...

Har kun prøvet dem og Remas.

Anmeld

26. november 2010

De3Guldklumper

De enste vi ikke har haft problemer med er Vibelle og Libero..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.