Muhmi skriver:
Ja jeg har lige været til MD-scanning i dag og fik at vide at vi venter en sund og rask lille dreng...
Jeg troede at jeg ville blive virkelig skuffet over at få en dreng, fordi jeg hele mit liv har ønsket mig en pige som det første barn... MEN, jeg er faktisk mega glad for at jeg skal have en dreng... Det hjalp jo nok også at min kæreste og jeg endelig blev enige om et drengenavn for et par dage siden... Jeg tænkte at det blev vi jo næsten nød til, idet at barnet selvfølgelig kunne gå hen og være en dreng... Og det er jo et vildt sødt og dejligt navn vi har valgt...
Men det der er det bedste ved det hele, er jo at han er sund og rask og at jeg næsten hele aftenen igår kunne mærke hvordan han lå og tumlede rundt inde i maven på mig
Men havde i forventninger om en dreng eller pige hvor resultatet blev det modsatte og hvordan reagerede i så? 
Jeg havde hele tiden troet det var en dreng.. Drømte kun om drenge og når jeg tænkte på min lille bebs i maven, var alt omkring lyseblå, hvor du forstår.. Kiggede KUN på drengetøj, og ikke ét sekund tænkte jeg på pigeting..
Da jeg så kom til kønsskanning, viste det sig, at det var en pige, og min verden gik faktisk nærmest i stå.. Jeg havde inderligt håbet på en dreng, aner ikke hvorfor, for har egentlig altid drømt om, at pynt en lille pige...
Da jeg så en lille uges tid senere kom til MDskanning, havde jeg et lille håb om, at det var en dreng, men nej det var det ikke 
Men jeg gættede altså forkert, og nu kan det SELVFØLGELIG ikke være andet.. Og mis forstå mig nu ikke, jeg er lykkelig for at jeg fik en pige nu...
Elsker hende jo over alt på jorden
Men på det tidsspunkt havde jeg håbet meget på en dreng.. (selvfølgelig næstefter hun var sund og rask)
Knus Marikka, der nu er LYKKELIG mor til en lille pige 
Anmeld