Endnu en omgang snebilleder (fra Randers)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

Dinna88

quar20 skriver:

Amen du er da smadder dygtig...!! Måske jeg sku hyre dig til nogle billeder af mine drenge og af os som familie

Vi bor jo i Gassum - 11km uden for Randers

Tak! Uh ja, det ville jeg helt sikkert være frisk på! Jeg er jo langt fra så god som jeg kan blive, men jeg øver og øver, så må det da blive bedre, hehe.

Nu er Laulund87 jo min søster, så kan hun jo tage med mig en dag - hun har nemlig ""truet" med at hun skal se dine børn, haha  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Diana...

Hold op nogen gode billedere især det øverste. Det du godt nok god til. 

Anmeld

27. november 2010

Diana...

Anmeld

27. november 2010

Dinna88

Diana... skriver:

Tusinde tak! 

Anmeld

27. november 2010

quar20

Dinna88 skriver:

Tak! Uh ja, det ville jeg helt sikkert være frisk på! Jeg er jo langt fra så god som jeg kan blive, men jeg øver og øver, så må det da blive bedre, hehe.

Nu er Laulund87 jo min søster, så kan hun jo tage med mig en dag - hun har nemlig ""truet" med at hun skal se dine børn, haha  

Ej hvor skægt det vidste jeg slet ikke i var.. Jamen det syntes jeg da vi skal ha fundet ud af ELSKER billeder og kan SLET SLET ikke få nok af billeder..!! Tino er knap 22 måneder og vi har "allerede" 2500billeder af ham og måske 200 film..!!

Og jeg kan slet ikke bære at slette nogle af billederne..!! Syntes de alle har et eller andet særligt eller har en særlig betydning

Men hov truer hun ligefrem..!! Så ved jeg da ikke helt om jeg tør at lukke jer ind i mit hjem D: haha

Anmeld

27. november 2010

Dinna88

quar20 skriver:

Ej hvor skægt det vidste jeg slet ikke i var.. Jamen det syntes jeg da vi skal ha fundet ud af ELSKER billeder og kan SLET SLET ikke få nok af billeder..!! Tino er knap 22 måneder og vi har "allerede" 2500billeder af ham og måske 200 film..!!

Og jeg kan slet ikke bære at slette nogle af billederne..!! Syntes de alle har et eller andet særligt eller har en særlig betydning

Men hov truer hun ligefrem..!! Så ved jeg da ikke helt om jeg tør at lukke jer ind i mit hjem D: haha

Hehe. Surprise - Jamen, hvor jeg dog kender det. Jeg har simpelthen uendeligt mange billeder. Og super mange af dem er af min niece! Men så vil det glæde mig at kunne bidrage til bunken

Hæhæ, jeg tror hun mener det på en god måde   Men det kunne da være sjovt.

Anmeld

27. november 2010

quar20

Dinna88 skriver:

Hehe. Surprise - Jamen, hvor jeg dog kender det. Jeg har simpelthen uendeligt mange billeder. Og super mange af dem er af min niece! Men så vil det glæde mig at kunne bidrage til bunken

Hæhæ, jeg tror hun mener det på en god måde   Men det kunne da være sjovt.

Ja skal vi ikke håbe på at hun mener det på en go måde Det går jeg ihvertfald ud fra

Arhh ja det ville være HELT fantastisk..!! Det er jo ikke ligefrem fordi pengene hænger på træerne osv..!! Men hvaa hvordan får vi dem lagt på en cd?!..!! Altså vi har TONSVIS af cder..!! Og vi vil godt give lidt for at du kommer og tager billeder..!!

Anmeld

28. november 2010

Dinna88

quar20 skriver:

Ja skal vi ikke håbe på at hun mener det på en go måde Det går jeg ihvertfald ud fra

Arhh ja det ville være HELT fantastisk..!! Det er jo ikke ligefrem fordi pengene hænger på træerne osv..!! Men hvaa hvordan får vi dem lagt på en cd?!..!! Altså vi har TONSVIS af cder..!! Og vi vil godt give lidt for at du kommer og tager billeder..!!

Ja, det tror jeg nu nok også!

Det med pengene kender jeg aaalt til Har I overvejet at ligge dem over på en ekstern harddisk? Det er da meget nemmere end en masse CD'er. (Det har jeg alle mine ting på) Men altså, vi kunne jo finde en dag (Nu ved jeg så at min søster vist er ret så booket i de kommende weekender, men det må da kunne lade sig gøre en dag) og så kan når jeg har taget dem kan jeg jo overføre dem til computeren med det samme og redigere lidt og noget, men I kan hygge jer? Det ville da være nemt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.