Anonym skriver:
på forhånd undskyld for en sur tråd
jeg har en baby på 3 mdr og er igang med at kører faderskab sag med dens far, vi er som man kan regne ud ikke sammen, i bund og grund er det hårdt nok, men så kommer min eks og blander sig, det er 2 år siden vi slog sammen og nu vil han også have taget faderskabs prøve, i mit hovede kan han ikke være faren det burde han også selv kunne regne ud, og jeg ved selv hvem jeg har været sammen med og hvornår,
nøj man kommer det er så til at tage dobbelt så lang tid? og skal mig og min baby have taget dobel blodprøver? nogle som ved noget plis hjælp er godt sur over at skal ekstra igennem når han jo IKKE kan være faren

Sig mig, hvad tror han, du er? En elefant, der går gravid i 22 mdr???
Manden må da have pip i kalotten, hvis han tror du kan have fået hans barn 2 år efter I sidst var sammen.
Ved han overhovedet noget om anatomi?
Helt ærligt...det er da kun til at grine af.
Eller også tror han, at du måske har gemt hans sæd og insemineret dig selv??
Der florerer nemlig en myte om, at det er der nogle kvinder der har gjort, altså samlet sæd fra en mand, gemt det i fryseren nogle år og så insemineret sig selv. Det kan jo være han er hoppet på den, hvis nogle af hans lidt for smarte "venner" har fyldt ham med den.
Men der ER kun en myte...sæd kan ikke opbevares i en almindelig fryser, det skal ned under 150 grader minus for overhovedet at overleve.

Kærligst
Sussie
Anmeld