Ingen tegn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. november 2010

viben

Hej allesammen.

Er der nogen af jer der heller ikke har graviditetstegnene?

Jeg er i 7 uge. Havde meget ømme bryster lige da jeg testede positivt, og det er så blevet mindre og mindre, til nu, hvor de bare føles lidt ømme og tunge når jeg tager bh'en af om aftenen og når jeg står op om morgenen...

Jeg har ikke kvalme eller mange ligamentssmerter... Sídste år havde jeg en SA i 12 uge, hvor jeg ofte havde ligamentssmerter og var ulideligt træt... Så undrer mig lidt over hvor trætheden bliver af... og venter i spænding på at få en tidlig scanning så vi kan se at der er liv denne gang...

Men føler mig ikke specielt gravid sammenlignet med sidste gang... (Hvor fosteret allerede døde i 6 uge, men ikke kom ud før 12)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

SaraLM

Det er svært at sige hvorfor du ikke har nogle særlige tegn denne gang, men alle graviditeter er jo forskellige...
Er graviditetstesten stadig positiv?

Jeg ville nok få en tryghedsscanning v en privat udbyder snarrest bare for at se at den er ok og alt er som det skal være - simpelthen for at kunne slippe tankerne om at der er noget galt :-) det håber jeg naturligvis ikke der er!

Held og lykke!

Anmeld

26. november 2010

SoffiLine

jeg begyndte først at få symptomer på graviditet omrking starten af uge 9.

Anmeld

27. november 2010

viben

Tak for jeres svar :-) Føler mig en smule mere positiv i dag, fordi mine bryster føles lidt mere ømme end de har gjort de sidste par dage..

Jeg tror vi ser tiden lidt an, og starter med lægen på onsdag.. Og krydser så alt der kan krydses :-)

Anmeld

27. november 2010

Lotus86

Jeg er 9+5 i dag, og de eneste symptomer jeg har haft, er ligamentssmerter og træthed, og så er mine bryster vokset en del, men de er på ingen måde ømme, og jeg har været til tryghedsscanning og har set hjerteblink, så man kan altså bare være heldig og slippe for mange af de lede gener

Anmeld

27. november 2010

viben

Håber at jeg er en af de heldige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.