Wee købt billigt brugt tøj til drengebaby på nettet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. november 2010

Malonde1985

Jaa har altså lige lyst til at komme ud med lidt lykke  efter min noget dårlige morgen, hvor manden havde taget nøglerne osv osv.. Nu har jeg så surfet lidt på nettet idag og fået købt en flyverdragt brugt til billige penge til lillebror ... Wee.. så er der en ting mindre at krydse af på sedlen. Måske et tosseindlæg, MEN er super lykkelig lige nu og det fortjener jeg da  når man ellers havde en dårlig dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Cris

Det er bare så sjovt, når der sker! Jeg elsker den følelse!

Anmeld

26. november 2010

Malonde1985

Cris skriver:

Det er bare så sjovt, når der sker! Jeg elsker den følelse!

Ja!  og specielt når man så får det til den helt rigtige pris  iih glæder mig til den kommer ind af døren

Anmeld

26. november 2010

Faith

26. november 2010

Janni.

Malonde1985 skriver:

Jaa har altså lige lyst til at komme ud med lidt lykke  efter min noget dårlige morgen, hvor manden havde taget nøglerne osv osv.. Nu har jeg så surfet lidt på nettet idag og fået købt en flyverdragt brugt til billige penge til lillebror ... Wee.. så er der en ting mindre at krydse af på sedlen. Måske et tosseindlæg, MEN er super lykkelig lige nu og det fortjener jeg da  når man ellers havde en dårlig dag..

Kender godt dén følelse.. En rigtig møg dag, så er det ofte små men vigtige ting, der gør at dagen bliver god i sidste ende. 

Tillykke med købet 

~ Buito ~ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.