Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jaa har altså lige lyst til at komme ud med lidt lykke efter min noget dårlige morgen, hvor manden havde taget nøglerne osv osv.. Nu har jeg så surfet lidt på nettet idag og fået købt en flyverdragt brugt til billige penge til lillebror ... Wee.. så er der en ting mindre at krydse af på sedlen. Måske et tosseindlæg, MEN er super lykkelig lige nu og det fortjener jeg da når man ellers havde en dårlig dag..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er bare så sjovt, når der sker! Jeg elsker den følelse!
Cris skriver: Det er bare så sjovt, når der sker! Jeg elsker den følelse!
Ja! og specielt når man så får det til den helt rigtige pris iih glæder mig til den kommer ind af døren
Malonde1985 skriver: Jaa har altså lige lyst til at komme ud med lidt lykke efter min noget dårlige morgen, hvor manden havde taget nøglerne osv osv.. Nu har jeg så surfet lidt på nettet idag og fået købt en flyverdragt brugt til billige penge til lillebror ... Wee.. så er der en ting mindre at krydse af på sedlen. Måske et tosseindlæg, MEN er super lykkelig lige nu og det fortjener jeg da når man ellers havde en dårlig dag..
Kender godt dén følelse.. En rigtig møg dag, så er det ofte små men vigtige ting, der gør at dagen bliver god i sidste ende.
Tillykke med købet
~ Buito ~
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128