Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SSL skriver: Lige midt i juuulen Er SÅ meget i juuuulehumøøør de her dage.. Ved I hvad? Ikke fordi det har noget med sagen af gøre - men da eg luftede hunde i morges, så jeg en moar med sin søn i kælk, og man kunne se han var SÅ glad for at moren gad trække ham ned i BH, han talte højt for at mor kunne hører ham, "mor, så skal jeg lige huske at have kælken med hjem når du henter mig idag ikk" nååååårh, jeg blev så blød i knæene og dobbelt op på skruk.. Sorry, mit enorm ligegyldige indlæg, savnede bare sådan en positiv test, og drømmene om at lege med børn i sneen blev liiige endnu engang bekæftet
Lige midt i juuulen Er SÅ meget i juuuulehumøøør de her dage.. Ved I hvad? Ikke fordi det har noget med sagen af gøre - men da eg luftede hunde i morges, så jeg en moar med sin søn i kælk, og man kunne se han var SÅ glad for at moren gad trække ham ned i BH, han talte højt for at mor kunne hører ham, "mor, så skal jeg lige huske at have kælken med hjem når du henter mig idag ikk" nååååårh, jeg blev så blød i knæene og dobbelt op på skruk.. Sorry, mit enorm ligegyldige indlæg, savnede bare sådan en positiv test, og drømmene om at lege med børn i sneen blev liiige endnu engang bekæftet
Årh
Og det skal nok blive din tur!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
- Dejligt med lidt humor så det hele ikke er så alvorligt her inde...
syntes fanme siden har været præget af løgn og latin det sidste stykke tid
Så dejligt med lidt at smile af...
Rigtig god weekend til jer alle sammen....
Laulund87 skriver: Lad os alle til denne jul putte misteltenen i vore baglommer, således at alle de mennesker, der hader os, kan kysse vores røv. Den passer lige til mit humør i dag til alle!!
Lad os alle til denne jul putte misteltenen i vore baglommer, således at alle de mennesker, der hader os, kan kysse vores røv.
Den passer lige til mit humør i dag
til alle!!
ved godt hvem der kan kysse MIN
Pia. skriver: - Dejligt med lidt humor så det hele ikke er så alvorligt her inde... syntes fanme siden har været præget af løgn og latin det sidste stykke tid Så dejligt med lidt at smile af... Rigtig god weekend til jer alle sammen....
Jeg syntes virkelig også det trængte!!
dorthemus skriver: ved godt hvem der kan kysse MIN
Jeg er heller ikke et sekund i tvivl om mine røvkyssere!
hihihihhihi hvor er den god
Dejlig weekend til dig også!
Op igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128