Sikke en morgen!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. november 2010

Malonde1985

Vi kom for sent op mig og datteren, men nåede alligevel morgenmad osv osv, MEN da vi så i sidste øjeblik er på vej ud af døren, kan jeg ikke finde nøglerne til lejligheden!!!  jeg farer rundt og jo gravid, så ryger vildt meget op i det røde felt og min stakkels pige må jo lægge ører til at jeg bander og svovler! ... Ringer så til kæresten og spørger om han har taget nøglerne, og vupti det har han så!! Han har oveni købet ALLE vores 3 sæt nøgler med sig på job i DK, mens vi andre jo er i Sverige (bor her) .. Uf hvor blev mor her gal og stiktosset!!!! Måtte så gå uden og låse døren - heldigvis ligger børnehaven 2 min herfra, men vi kan fx ikke gå ud og kælke i eftermiddag eller noget som helst, når vi jo ikke kan låse døren ...

Øv altså! Ikke fedt med sådan en morgen - ville ha beholdt min datter hjemme hvis ikke det var fórdi de skulle på tur (skal de hver fredag) ... lige et surt udbrud fra mig, som heller ikke selv kan gå en tur ud i det dejlige snevejr, men som er fanget i mit hjem idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

CA

Øv øv!! De morgener burde ikke findes. Godt du ikke skulle afsted i bil og det var den han havde nøglerne til Jeg håber din dag blir bedre og at I finder ud af at hygge jer indendøre - selvom man selvfølgelig gerne vil ud...

Anmeld

26. november 2010

Dot D

Øv for en morgen, håber da snart manden kommer hjem med nøglerne

Anmeld

26. november 2010

Malonde1985

Dot D skriver:

Øv for en morgen, håber da snart manden kommer hjem med nøglerne

Hmm... ja han er bare altid først hjemme ved 18-tiden  

Anmeld

26. november 2010

Dot D

Malonde1985 skriver:

Hmm... ja han er bare altid først hjemme ved 18-tiden  

Øv igen, kunne I så ikke benytte jer af IKKE at kunne komme ud.... Bage julesmåkager, lave dekorationer, pynte op til jul eller måske foreberede den fineste middag I kan med, hvad der nu er i skabene, for han har da nok dårlig samvittighed, når han når hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.