Diverse babdy udstyr sælges billigt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

betiinsen

Karo skriver:

Hvis jeg sender det som b post er det 33 kr. Så skal vi ikke sige 50 kr inkl. porto.

det lyder fint det vil jeg gerne købe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Sabsy

Vil super gerne købe sengetøj m. Rand.. Er der snavs på??

Anmeld

26. november 2010

Karo

SabrinaJuulOlsen skriver:

Vil super gerne købe sengetøj m. Rand.. Er der snavs på??

Nej der er ingen pletter eller noget, men der mangler som beskrevet en snor. Tror muligvis den ligger i kælderen med må lige kigge efter

Anmeld

26. november 2010

Sabsy

Karo skriver:

Nej der er ingen pletter eller noget, men der mangler som beskrevet en snor. Tror muligvis den ligger i kælderen med må lige kigge efter

Det tager jeg jeg henter det selv hvis det er okay?? Bor i Farum hvor er det nu dit postnr tilhøre??

Anmeld

26. november 2010

Karo

Det tager jeg jeg henter det selv hvis det er okay?? Bor i Farum hvor er det nu dit postnr tilhøre??

Jeg bor i Hvidovre.

Anmeld

26. november 2010

DM88

Jeg vil gerne købe barnevognspynten. Jeg kan selv hente den, hvis du sender din adresse på PB. Kram

Anmeld

26. november 2010

Karo

DeniseM skriver:

Jeg vil gerne købe barnevognspynten. Jeg kan selv hente den, hvis du sender din adresse på PB. Kram

Den er hermed din

Anmeld

26. november 2010

Line Højdal

Hvis jeg skulle være så heldig at SabrinaJuulOlsen springer fra at købe 3: Sengerand med matchende baby sengetøj og/eller at DeniseM springer fra barnevognspynten, så vil jer gerne købe det og det sidste sæt Babysengetøj 30 kr.

Line

Anmeld

27. november 2010

Karo

Pipkukkeren skriver:

Hvis jeg skulle være så heldig at SabrinaJuulOlsen springer fra at købe 3: Sengerand med matchende baby sengetøj og/eller at DeniseM springer fra barnevognspynten, så vil jer gerne købe det og det sidste sæt Babysengetøj 30 kr.

Line

okay

Barnevognspynten er allerede hentet.

Anmeld

29. november 2010

Karo

Hej Sabina

Jeg kunne ikke finde stroppen, desværre

Er du stadig intereseret og hvis du er, har du så nogen ide om hvad tid du kommer imorgen ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.