hjælp det hvide juletræ fra ikea!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.966 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. november 2010

LIZO

der var bare et must have i år.. det koster 200 kr derude. men da vi kommer der ud er der udsolgt. både i taastrup og gentofte..

er der nogle der ligger inde med et og har fortrudt og vil sælge. eller ved hvor man ellers kan købe det..

med vores lille bandit tør vi ikke ha et rigtig juletræ.. og vi er til det lidt utrationelle.. og var vare forselsket mig i det træ..

kan i hjælpe

camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

JuelZ

altså ved ikke lige med de hvide juletræer, men du kan købe flotte grønne træer hos ellos.dk. de er super flotte, og for en gang skyld til en nogen lunde pris .. håber du kan finde nogen derinde måske

Anmeld

26. november 2010

KWL

Prøv lige at sætte et link ind - jeg kan ikke finde det...

Anmeld

26. november 2010

JuelZ

LIZO skriver:

der var bare et must have i år.. det koster 200 kr derude. men da vi kommer der ud er der udsolgt. både i taastrup og gentofte..

er der nogle der ligger inde med et og har fortrudt og vil sælge. eller ved hvor man ellers kan købe det..

med vores lille bandit tør vi ikke ha et rigtig juletræ.. og vi er til det lidt utrationelle.. og var vare forselsket mig i det træ..

kan i hjælpe

camilla

og øh kan du ikke finde dem på hjemmeside så fandt jeg lige et hurtigt link http://www.ellos.dk/DetailPages/DetailPage.aspx?CategoryId=&ProductId=245220&ActivityNo=10238&CatOnlineLink=%2FCatalog%2FBrowse%2FViewSpread.aspx%3FCatalogId%3D588%26Zoom%3D0%26orderNo%3D8&referer=%2FCatalog%2FBrowse%2FViewSpread.aspx%3Ftrc%3D1%26CatalogId%3D588%26OrderNo%3D8&ST=Bl%C3%A4ddra%20i%20Katalogen , de har det i kataloget istedet for på hjemmesiden ....

Anmeld

26. november 2010

Milka

i oktober købte jeg et hvidt juletræ i bilka til 140 kr. det er rigtig fint, og højt! 180 cm

Anmeld

26. november 2010

LIZO

kan desværer ikke finde dem på deres hjemmeside..  de har dem ståene over alt derude.. selv babysam har de lånt ud til.. jeg vil os ha..

milka hvilken bilka har du købt det i...

gider nemmelig ikke et grønt plastik juletræ. synes det var super fedt i hvidt.. ellers må jeg få et ude i haven jeg kan kigge på istedet for...

Anmeld

2. december 2010

Cathrine85

De har masser i Ikea Odense... Eller de havde masser i tirsdags i hvert fald  Måske hvis du spørger din lokale Ikea pænt de måske vil overføre et fra Odense til din...

Købte selv et... de er super fede...

Anmeld

2. december 2010

LIZO

Cathrine85 skriver:

De har masser i Ikea Odense... Eller de havde masser i tirsdags i hvert fald  Måske hvis du spørger din lokale Ikea pænt de måske vil overføre et fra Odense til din...

Købte selv et... de er super fede...

ville de ikke.. men fandt det i bilka til 150 kr

Anmeld

2. december 2010

jannebjerre

LIZO skriver:

kan i hjælpe

camilla

Fandt dette - men ved ikk om sådan et muligvis kunne bruges i stedet for...

http://www.trendsales.dk/annoncer/ingen-hvidt-el-sort-kunstigt-alternativt-juletrae-i-amerikaner-stil/19420992?pn=1&track=6&rt=ssr&road=sort_gallery&search=hvidt+juletr%C3%A6&status=1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.