thanksgiving

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. november 2010

mor-til-vanessa

igår torsdag var det thanksgiving.

ved godt der ikke er mange i dk der holder det, men jeg synes det er en rigtig god tradition, jeg har holdt den med min datters far de andre år. i år blev det ikke holdt, men til næste år skal det holdes og der forstår min datter det også bedre.

til thanksgiving samles familien og man spiser kalkun og en masse andre ting. man fortæller hvad man er taknemlig for.

så synes vi alle skulle skrive hvad vi er taknemmelige for, hvis man har lyst.

jeg kan jo selv starte : jeg er taknemlig for min datter, min familie, at vi er sunde og raske og livet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er taknemlig for min lille kernefamilie, min svigerfamilie og egen familie.

Og jeg er taknemlig for min chef, der hjalp mig da alt så sortes ud og som støtter mig når det hele går galt.

Og mine veninder der lader mig være mig selv 

Anmeld

26. november 2010

mor-til-vanessa

Jeanne skriver:

Jeg er taknemlig for min lille kernefamilie, min svigerfamilie og egen familie.

Og jeg er taknemlig for min chef, der hjalp mig da alt så sortes ud og som støtter mig når det hele går galt.

Og mine veninder der lader mig være mig selv 

 det var også nogle gode ting

Anmeld

26. november 2010

Ox.

Jeg er taknemmelig for alt min datter allerede har gjort for mig, fået mig til at smile hver eneste dag, fået mig til at finde viljen til vægttab, så jeg nu kun mangler 6 kilo og beriger mit liv på så mange andre måder ..

Og så er jeg taknemmelig for at der findes så mange godhjertede mennesker, og for at vi, i år ikke har mistet nogen i familien ..

Anmeld

26. november 2010

Bondepigen

Jeg er taknemlig for min datter, min mand, mine forældre, hele resten af min store familie, min dejlige kat og at jeg er gravid med nr. 2.

Taknemlig er jeg osse for den storslåede natur, som Gud har skabt.

Der er sikkert mange flere ting.....

Anmeld

26. november 2010

Koen.

Jeg er taknemlig for min elskede datter, min familie, mine dejlige veninder, jeg er meget taknemlig for mit liv

Anmeld

26. november 2010

mor-til-vanessa

Ox. skriver:

Jeg er taknemmelig for alt min datter allerede har gjort for mig, fået mig til at smile hver eneste dag, fået mig til at finde viljen til vægttab, så jeg nu kun mangler 6 kilo og beriger mit liv på så mange andre måder ..

Og så er jeg taknemmelig for at der findes så mange godhjertede mennesker, og for at vi, i år ikke har mistet nogen i familien ..

det er også flot med dit vægt tab.

you go girl

Anmeld

26. november 2010

mor-til-vanessa

bondepigen skriver:

Jeg er taknemlig for min datter, min mand, mine forældre, hele resten af min store familie, min dejlige kat og at jeg er gravid med nr. 2.

Taknemlig er jeg osse for den storslåede natur, som Gud har skabt.

Der er sikkert mange flere ting.....

tillykke med nr 2

Anmeld

26. november 2010

mor-til-vanessa

lillespurv20 skriver:

Jeg er taknemlig for min elskede datter, min familie, mine dejlige veninder, jeg er meget taknemlig for mit liv

" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12405.png" alt="" />

Anmeld

26. november 2010

Dinna88

Jeg er vist bare generelt taknemmelig for alt hvad jeg har Men jeg ved ikke hvem jeg skulle takke. Mig selv nok. Eller skæbnen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.