Jeg ville melde det til politiet så... Jeg ville ikke spilde tiden på skoleinspektøren igen... for hvad mon han vil gøre ved det... tror ikke de forstår alvoren, hvis det kun er ham (og dig) der gør noget... Men hvis politiet er indblandet vil de MÅSKE tage det mere alvorligt, de møghvalpe!!!
Men som Sussi siger, lad være med at bande, så tager de dig ikke nær så seriøst, som hvis du taler roligt og fattet. Og skulle de ikke tage dig seriøst, så kræv det, eller klag til politichefen, hvis de er totalt ligegyldige overfor det... Det gjorde jeg engang, da politiet ikke rykkede ud, da jeg havde brug for det....og den betjent der sad ved telefonen den dag, blev ikke populær blandt hans kolleger...det ved jeg da jeg var derinde nogle dage efter, at politichefen havde modtaget min klage....
For det der er et overgreb på din lille dreng, og det MÅ de simpelthen ikke slippe ustraffet fra...det må jo osse være i politiets interesse, at få fat i dem tidligt, så de forhåbentligt kan få den opførsel stoppet i tide...!!!
Og så ville jeg fortælle lægen om din oplevelse, og din drengs forhold til sin klapvogn, i tilfælde af, at det skulle gå hen og blive noget der sidder meget dybt i ham.... Ved ikke hvordan det er med så små børn, om de kan få psykiske mén i årevis efter eller om de hurtigt kommer sig over det. Men jeg ville i hvert fald forhøre mig lidt hos lægen, for en sikkerheds skyld...
Anmeld