Laver du pakkekalender til kæresten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Moar2011

KittyGirl skriver:

Der

http://www.koala.dk/shop/mi-key-stelton-1456p.html

Mange tak

Anmeld

26. november 2010

milopilo skriver:

Jeg har skrevet ja.. Jeg har givet ham hvert år vi har været sammen :-) Synes det er så hyggeligt!! :-)

I den her er der:
Diesel Tíght's og boxer shorts..
D&G tight's
Emporio Armani tights
3 T-shirts
Playstation spil
V-max bil blad og et andet bil blad
Deodoranter
En bog med jule bag og udstikkere
Skrabeplader
Skrabejulekalender
Slik, chokolade og tempt og breezer.
Sokker
Julepynt

Den har været rimelig pebret i år.. Tror jeg har givet 2000 kr :-) Men han fortjener det sku.. Han har også fødselsdag i december så han bliver rigtig forkælet i den måned og jeg spare op hele året ;-)

Har hørt flere sige de synes det underligt.. jamen han er jo 32 år.. Tja men man kan jo godt forkæle hinanden med kalendergaver selvom man ikke er barn.. :-)

Jah, synes jeg nemlig også!!

Og jeg skal love for din mand bliver forkælet!! Skønt med julemåneden!!

Stine og Lisa.

Anmeld

26. november 2010

tinasmor

Jeg har svaret nej. vi ved ikke engang hvad vi ønsker os til jul, så at skulle finde 4 ekstra gaver (advent) eller hele 24 gaver, ville aldrig kunne gå til os. Vi vrider begge hjernen bare for at kunne give et par gaver til jul. Vi er begge typen der køber noget hvis vi mangler noget. Så jeg er helt blank for gode, personlige gaver som vil vække stor glæde. Jeg håber jeg når at finde nogle den næste måned.

Anmeld

26. november 2010

Misa

nej det gør jeg ikke..

Anmeld

26. november 2010

tinasmor skriver:

Jeg har svaret nej. vi ved ikke engang hvad vi ønsker os til jul, så at skulle finde 4 ekstra gaver (advent) eller hele 24 gaver, ville aldrig kunne gå til os. Vi vrider begge hjernen bare for at kunne give et par gaver til jul. Vi er begge typen der køber noget hvis vi mangler noget. Så jeg er helt blank for gode, personlige gaver som vil vække stor glæde. Jeg håber jeg når at finde nogle den næste måned.

Heheh.. Sådan er det også herhjemme, så i år har jeg bare ønsket mig gavekort til wellness (frisør, massage osv) det kan man jo altid bruge.

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.