Bryster og råmælk.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Mor Christa

Hej alle skønne damer
har lige brug for lidt vejledning eller beroligende ord..

Jeg er 36+5 idag, og råmælken er simpelthen begyndt at VÆLTE ud af mig - jeg har da haft lidt råmælk siden graviditetsuge 20 eller sådan noget - og det har da været lidt træls, men ti lat leve med. Men det er simpelthen helt vildt her de sidste par dage - Er det normalt??

1000 knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

AWO

Hej!

Det er helt normalt.  Ved mig blev det også værre hen mod enden - især om natten, hvor jeg nogle gange vågnede med store pletter på lagnerne..

Og selvom der kommer meget nu, er der helt sikkert nok til den lille, når h*n kommer.

Anmeld

1. december 2010

Charlotte Wberg

MissChrista skriver:

Hej alle skønne damer

Jeg er 36+5 idag, og råmælken er simpelthen begyndt at VÆLTE ud af mig - jeg har da haft lidt råmælk siden graviditetsuge 20 eller sådan noget - og det har da været lidt træls, men ti lat leve med. Men det er simpelthen helt vildt her de sidste par dage - Er det normalt??

1000 knus

Ja det er meget normalt.

Mit startede også "tidligt" omkring uge 21/22 stykker, og nu er jeg i uge 34+4 og det er bare meget der kommer dryppende, hvis brystet bliver klemt eller trykket lidt, hvilket de især gør når jeg sover  så vågner også med de fineste kæmpe pletter på lagnet, helt klistret ind

Nu er der også begyndt at være hvidligt væske, blandet i den ellers klare sukkervandsaftige væske der hidtil har været...

Men mon ikke bare det er kroppen der er ved at være klar til at få produktionen i hus til lille bebs...  

Anmeld

1. december 2010

SussieThyssen

MissChrista skriver:

Hej alle skønne damer

1000 knus

Må lige komme med en lille rettelse piger.
Det er IKKE råmælk, der kommer ud, men en vandholdig mælkelignende væske med et højt indhold af sukker, som er beregnet til at give den nyfødte energi og væske indtil råmælken løber til
Råmælken løber først til på 2. til 4. døgn og har en helt anden konsistens. Det er gerne den der giver spædbørnene diaré og er så tyk og massiv at det ligner en blanding mellem fed gul fløde og sirup.
Råmælken starter samtidigt med at hormonerne vender hos moderen på 2. til 4. dagen, og man får den berømmelige "tudedag", hvor hele verden bare er noget hø

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. december 2010

Pige2009

MissChrista skriver:

Hej alle skønne damer

1000 knus

Jo, det skulle være helt normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.