barnevogn til spæd og 2 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. november 2010

LR85

Hej mødre.

Jeg kunne godt tænke mig at vide udvalget eller navnen påde barnvogne hvor man kan have den lille nyfødte liggende og den store 2 årige siddende i samme vogn, altså en slags klpvogn/barnevogn i en.

Kender i dem, har i en selv eller kender i navnene på dem så jeg kan Google dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

oerbaek

kender ikke så meget til det men kan man ikke bruge en tvillingeklapvogn hvor sæderne kan lægges ned indviduelt???

Jeg fik selv børnene med 2 års mellemrum men der måtte den store bare lære at gå ved siden af ellers kan man få sådanne nogle brædder der kan sættes på en alm barnevogn som den store kan stå på mens man kører

Anmeld

25. november 2010

Sjl-msl-Mkl

louiseandersen85 skriver:

Hej mødre.

Jeg kunne godt tænke mig at vide udvalget eller navnen påde barnvogne hvor man kan have den lille nyfødte liggende og den store 2 årige siddende i samme vogn, altså en slags klpvogn/barnevogn i en.

Kender i dem, har i en selv eller kender i navnene på dem så jeg kan Google dem?

En søskende/tvillingne-vogn. Der er mange mærker. Men jeg har fundet ud af at en basson er god, men gså lidt dyr. Jeg vælger og købe en klapvogn som begge mine piger kan sove i, hhv nyfødt og en på næsten 3 år.

Sofie

Anmeld

25. november 2010

msax

jeg har en teutonia, og den er vidunderlig til mine to. Mille fylder to på mandag og Malte er snart 4 måneder.

jeg kan KUN anbefale at du finder en hvor det ene sæt hjul kan dreje, for ellers er de temmelig tunge at flytte rundt med.

teutonia og ammejunga laver nogle lækre vogne. Jeg købte min brugt på den blå avis - søgte vist på tvillinge vogne...

SMIL fra Mette

Anmeld

25. november 2010

mor_sabina

Jeg har købt en easywalker duo, da der bliver 20 mrd mellem vores. Jeg købte den i Holland så sparede sammenlagt 3000.

Anmeld

25. november 2010

LR85

mor_sabina skriver:

Jeg har købt en easywalker duo, da der bliver 20 mrd mellem vores. Jeg købte den i Holland så sparede sammenlagt 3000.

er du glad for den, funger den perfekt båden til den lille og store og er der nogen ting man umiddelbart skal vide om den?

Anmeld

26. november 2010

mor_sabina

louiseandersen85 skriver:

er du glad for den, funger den perfekt båden til den lille og store og er der nogen ting man umiddelbart skal vide om den?

Jeg har ikke fået deen i brug endnu, da lillebror først kommer næste måned. Men har haft den samlet og den kører rigtig godt. Liggemålet er mindre end en alm vogn men klapvognsdelen kan ligges helt ned i sædet så man ville kunne ligge en voksipose i istedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.