Så kommer Volbeat endelig til Randers

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Dinna88

... Og det overrasker mig faktisk lidt! På den anden side så er Volbeat et band der VIRKELIG elsker sine fans, så hvorfor ikke spille i Randers? Så håber jeg inderligt at de har et godt opvarmningsband 

Det er den 25. februar, på min fødselsdag! Er der andre der skal derind?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Mira0911

Dinna88 skriver:

... Og det overrasker mig faktisk lidt! På den anden side så er Volbeat et band der VIRKELIG elsker sine fans, så hvorfor ikke spille i Randers? Så håber jeg inderligt at de har et godt opvarmningsband 

Det er den 25. februar, på min fødselsdag! Er der andre der skal derind?  

Hvor lækkert! Så skal du til koncert? 

Anmeld

25. november 2010

Dinna88

MoarJ skriver:

Hvor lækkert! Så skal du til koncert? 

Det kan du tro! 302 kr er virkelig ikke meget for at se dem, især ikke når de er så fede som de nu er live. 
Hvad med dig?  

Anmeld

25. november 2010

Mira0911

Dinna88 skriver:

Det kan du tro! 302 kr er virkelig ikke meget for at se dem, især ikke når de er så fede som de nu er live. 
Hvad med dig?  

Nah tror det ikke... Bor tæt på Kjellerup... Pengene er der ikke lige til det... 

Anmeld

25. november 2010

mortilflere

Hvor kan du se det ?? er sikker på min søn vil

Anmeld

25. november 2010

krofo

Du har noget at glæde dig til....

Anmeld

25. november 2010

Dinna88

MoarJ skriver:

Nah tror det ikke... Bor tæt på Kjellerup... Pengene er der ikke lige til det... 

Nå okay, ærgeligt! Det er ellers virkelig en oplevelse at se dem live
Pengene er der godt nok heller ikke til det her, men altså... Det skal de være  

Anmeld

25. november 2010

Mira0911

Dinna88 skriver:

Nå okay, ærgeligt! Det er ellers virkelig en oplevelse at se dem live
Pengene er der godt nok heller ikke til det her, men altså... Det skal de være  

Overså lige datoen... Gud det er først til Februar... Hmm... Skal tænke over det... Meeen tror ikke helt der er råd... Hmm.. Bum bum... 

Anmeld

25. november 2010

Dinna88

MoarJ skriver:

Overså lige datoen... Gud det er først til Februar... Hmm... Skal tænke over det... Meeen tror ikke helt der er råd... Hmm.. Bum bum... 

Ja, billetsalget starter dog den 1. december, kunne godt forestille mig af der hurtigt er udsolgt. Især når det er så billigt.

Du kan jo tænke over om de 302 kr. ikke kan presses ind et sted Jeg tror bestemt ikke du fortryder det. 

Og! Det kan være du får dem igen - min veninde fik 200 kr. af Michael Poulsen på Smukfest 

Anmeld

25. november 2010

Mira0911

Dinna88 skriver:

Ja, billetsalget starter dog den 1. december, kunne godt forestille mig af der hurtigt er udsolgt. Især når det er så billigt.

Du kan jo tænke over om de 302 kr. ikke kan presses ind et sted Jeg tror bestemt ikke du fortryder det. 

Og! Det kan være du får dem igen - min veninde fik 200 kr. af Michael Poulsen på Smukfest 

Få dem igen? Hvordan det?  Tænker du sælge den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.