Et farvel til min faster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Barbamama

I dag var vi ude og se min faster ligge i kisten. Det var godt nok hårdt!!!!! Jeg så min farmor sige farvel til sin datter. Puha jeg græd!!! Det kunne jeg slet ikke bære. Og jeg så min onkel fylde kisten med billeder af deres liv sammen. Det var sådan en smuk tanke han havde fået. Der var billeder fra dengang de var kærester, deres bryllupsbillede, billeder af deres hund og mange flere. Det var så smukt.... I morgen skal vi så til hendes begravelse og det bliver det sidste farvel. Det er sgu hårdt.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

oo

puha michella!! jeg synes bare det lyder så ... ja altså dejligt er et noget malplaceret ord i forbindelse med et dødsfald, men alligevel, dejligt den måde I samles og får taget afsked sammen

Anmeld

25. november 2010

TbCp

Puha

Hvor er det bare trist

Anmeld

25. november 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

puha michella!! jeg synes bare det lyder så ... ja altså dejligt er et noget malplaceret ord i forbindelse med et dødsfald, men alligevel, dejligt den måde I samles og får taget afsked sammen

Ja det er også smukt at vi står sammen. Vi kørte alle hjem til min farmor bagefter og fik vores kop kaffe nummer 100 i denne uge! Men ja det er da smukt at vi tager afsked med hende SAMMEN. Men for filan hvor er det bare hårdt!!!!!

Anmeld

25. november 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Puha

Hvor er det bare trist

Ja det er det bare. Frygter for i morgen.... Det er mærkeligt at vide hun ligger inde i den lille boks og alle de billeder og roser.... Jeg ved lige nøjagtig hvordan hun ser ud derinde i... Det er mærkeligt... Synes det er så trist at hun er spærret sådan inde

Anmeld

25. november 2010

anna-jonas

Sender varme knus og trøstende kram.

Anmeld

25. november 2010

Milka

jeg kondolerer

Anmeld

26. november 2010

Karo

Kæmpe herfra.

Anmeld

26. november 2010

Lilac

åh, hvor jeg dog føler med jer - sidder med tårer i øjnene " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12396.png" alt="" />

Anmeld

26. november 2010

lion

michella80 skriver:

I dag var vi ude og se min faster ligge i kisten. Det var godt nok hårdt!!!!! Jeg så min farmor sige farvel til sin datter. Puha jeg græd!!! Det kunne jeg slet ikke bære. Og jeg så min onkel fylde kisten med billeder af deres liv sammen. Det var sådan en smuk tanke han havde fået. Der var billeder fra dengang de var kærester, deres bryllupsbillede, billeder af deres hund og mange flere. Det var så smukt.... I morgen skal vi så til hendes begravelse og det bliver det sidste farvel. Det er sgu hårdt.....

Håber begravelsen ikke var alt for hård i dag.

Dejligt at I kan sige farvel sammen.

Sikke en smuk tanke din onkel fik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.