inspiration søges, min datters ønske til fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. august 2008

finkedinke

Min super-kræsne datter der lige er blevet 7 år, skal holde fødselsdag for skolen. Der kommer 9 piger og min datter vil have noget så kedeligt som rugbrødsmadder. Det er hendes egen favorit.
Men hvordan gør jeg det spændende for piger i den alder? sådan at der ikke er for meget madpakke over det?
Jeg overvejer noget med rugbrød i forskellige former og noget på spyd men hvad? Min datter gider ikke pyntede madder og spiser stort set ikke frugt og grønt, men det skal der selvfølgelig være til de andre.
Nogen gode ideer?

Berith

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2008

Honningblomst

Hvad med de gode gamle firser landgangsbrød...du kunne bage brødet så det er groft og smager som rugbrød..??
Bare en idé..
Knus..

Anmeld

23. august 2008

Mette+Mathias

Hvad med at lave pindemadder? Det er godt nok et hulens arbejde, men nøj!!! hvor de så kan spise rugbrødder!!

Anmeld

23. august 2008

fam.4xc

Flere steder, feks i Føtex kan man bestille pålægskone/mænd... det var måske en ide eller selv lure ideen af :P

Anmeld

24. august 2008

Susan1978

hvad med at bruge de der kageforme også lave sjove hjerte - stjerne - blomster madder eller hvilke forme der nu findes.

også pynt dem sjovt med alt muligt lækkert grønt..

se evt om du kan finde noget inspiration her.

frugtfest.dk

Anmeld

24. august 2008

st

Pindemadder ville også være mit forslag. Det er rigtigt, som en af de andre også skriver, unger kan spise helt vild meget rugbrød når det er på den måde.

st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.