lidt hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. november 2010

bette

er der ik noget med at hvis det der hul babyer har i hovedet er sunket lidt ned så er de dehydreret??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

LR85

jeg ved det faktisk ikke, men prøv a give dit barn så meget væske du kan, og se om det hjælper..

Anmeld

25. november 2010

Maise

jo det er jorrekt, meen det skal synke en del, kan godt gå lidt ned uden de er dehydreret. hold øje med de ca6 tunge bleer om dagen, hvis det er muligt.

Anmeld

25. november 2010

bette

Maise skriver:

jo det er jorrekt, meen det skal synke en del, kan godt gå lidt ned uden de er dehydreret. hold øje med de ca6 tunge bleer om dagen, hvis det er muligt.

hun har godt med våde bleer hver dag.... jeg kom bare lige til at bemærke det.. 

men det er nok ikke så meget så det er fordi hun er dehydreret. de går vel en smule nedad der gør de ik?

Anmeld

25. november 2010

Maise

bette skriver:

hun har godt med våde bleer hver dag.... jeg kom bare lige til at bemærke det.. 

men det er nok ikke så meget så det er fordi hun er dehydreret. de går vel en smule nedad der gør de ik?

jo, har lige mærket min piges, den går en lille bitte smule nedad. Når hun har meget høj feber buler den udad.

Anmeld

25. november 2010

bette

Maise skriver:

jo, har lige mærket min piges, den går en lille bitte smule nedad. Når hun har meget høj feber buler den udad.

okay der kan man bare se.. man lærer noget nyt hele tiden :)

tak for din hjælp :)

Anmeld

25. november 2010

Maise

bette skriver:

okay der kan man bare se.. man lærer noget nyt hele tiden

tak for din hjælp

ja det er jo det gode ved baby.dk der sidder altid nogen i den anden ende til at hjælpe. mødregruppe online 24 timer (næsten) i døgnet.

Anmeld

25. november 2010

bette

Maise skriver:

ja det er jo det gode ved baby.dk der sidder altid nogen i den anden ende til at hjælpe. mødregruppe online 24 timer (næsten) i døgnet.

hehe love it

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.