Mangler desperat....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

Faith

Dinna88 skriver:

Åh, det kan jeg slet ikke vurdere! Bare vent til du ser dem - de skifter fuldstændig hovedpersoner. Men der kommer nogle vildt gode roller ind for nogle af dem der ryger ud, så serien fortsætter egentlig godt nok. Jeg STORTUDEDE i 8. sæson, der sker noget meget uventet. Dog sad jeg med tårer ned ad kinderne i næsten alle afsnittene i de første sæsoner I næsten alle egentlig. Derudover er der sket SÅ meget at jeg ikke kan skelne dem fra hinanden. Men serien fortsætter med at være god. 

Der kommer nogle latterligt unputs, f.eks. angående Dan, i den anden sidste sæson mener jeg det er, men det må man tage med. 

Øj øj øj hvor jeg glæder mig

Men hvem ryger ud???? Ikke Lucas, Peyton og Brooke vel???? Synes deres trekantsdrama er så spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Dinna88

smillaluna skriver:

Øj øj øj hvor jeg glæder mig

Men hvem ryger ud???? Ikke Lucas, Peyton og Brooke vel???? Synes deres trekantsdrama er så spændende

Hehe, jeg burde ikke afsløre det.

Brooke bliver, og hendes karakter forbliver sååååå sød/godhjertet

Der sker noget uventet med Lucas og Peyton. Hm. Det var vist uden at afsløre for meget, hehe. 

Quinn og Clay er to nye personer, uh, hvor gør de det godt. 

OG så sker der også noget man ikke lige forventer med Nathan og Haley

Ih, der er så mange detaljer.

Anmeld

25. november 2010

Faith

Dinna88 skriver:

Hehe, jeg burde ikke afsløre det.

Brooke bliver, og hendes karakter forbliver sååååå sød/godhjertet

Der sker noget uventet med Lucas og Peyton. Hm. Det var vist uden at afsløre for meget, hehe. 

Quinn og Clay er to nye personer, uh, hvor gør de det godt. 

OG så sker der også noget man ikke lige forventer med Nathan og Haley

Ih, der er så mange detaljer.

Ej hvor jeg glæder mig altså!!!! Utroligt at en SERIE kan fange en på den måde. Men jeg er hooked!

Tak fordi du lige gjorde mig endnu mere spændt på de sidste 4 sæsoner

Anmeld

25. november 2010

Dinna88

smillaluna skriver:

Ej hvor jeg glæder mig altså!!!! Utroligt at en SERIE kan fange en på den måde. Men jeg er hooked!

Tak fordi du lige gjorde mig endnu mere spændt på de sidste 4 sæsoner

Jeg har selv været der! 10 afsnit på en dag er min rekord. Det var i en weekend Jeg udsatte lektier og aftensmad for at se det. Jeg var SÅ afhængig. Jeg elsker simpelthen den serie.

Glæd dig så meget. Jeg ville ønske det var mig der skulle til at se den igen, uden at vide hvad der sker.

Nu ved jeg ikke om One Tree Hill er den eneste serie vi har tilfælles, men derudover har jeg også været afhængig af Lost, Heksene Fra Warren Manor (droppede dog de sidste sæsoner da jeg ikke lige "gad" mere) og The Hills - Lauren fra The Hills er en mega fed person.

Jeg skal snart til at se The OC tror jeg. Jeg har set det første af den, men er aldrig kommet videre da det bare var engang i mellem jeg så den. 

Eh, ja, jeg er vist lidt for afhængig af diverse serier, haha! 

Anmeld

25. november 2010

Faith

Dinna88 skriver:

Jeg har selv været der! 10 afsnit på en dag er min rekord. Det var i en weekend Jeg udsatte lektier og aftensmad for at se det. Jeg var SÅ afhængig. Jeg elsker simpelthen den serie.

Glæd dig så meget. Jeg ville ønske det var mig der skulle til at se den igen, uden at vide hvad der sker.

Nu ved jeg ikke om One Tree Hill er den eneste serie vi har tilfælles, men derudover har jeg også været afhængig af Lost, Heksene Fra Warren Manor (droppede dog de sidste sæsoner da jeg ikke lige "gad" mere) og The Hills - Lauren fra The Hills er en mega fed person.

Jeg skal snart til at se The OC tror jeg. Jeg har set det første af den, men er aldrig kommet videre da det bare var engang i mellem jeg så den. 

Eh, ja, jeg er vist lidt for afhængig af diverse serier, haha! 

Der er faktisk ikke rigtig andre serier der har fanget mig..... Jo lige bortset fra Greys hvide verden, den kan jeg godt li.

Du har slået min rekord. Jeg er oppe på 8 afsnit en dag hvor drengene lige tog en 4 timers eftermiddagslur.

Anmeld

25. november 2010

Dinna88

smillaluna skriver:

Der er faktisk ikke rigtig andre serier der har fanget mig..... Jo lige bortset fra Greys hvide verden, den kan jeg godt li.

Du har slået min rekord. Jeg er oppe på 8 afsnit en dag hvor drengene lige tog en 4 timers eftermiddagslur.

Åh, jeg har aldrig set Greys hvide verden. Tror måske også House er god.

hehe. Jeg var afhængig. Dybt afhængig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.