Puha..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Anonym trådstarter

Sidder og høre den her fantastiske sang

http://www.youtube.com/watch?v=YG7Tg16_1Ss

Og kommer til at tænke på min far.. - da jeg var 5år kom min lillebror til verden, og der var ike længere plads til mig, og jeg blev skubbet væk, og jo længere jeg kom væk fra, jo mere glemte jeg ham.. Jeg var derude hver anden weekend - indtil hans nye kæreste begyndte at slå mig, sparke mig og låse mig inde.. Der gik det hele ned af bakke.. I to år stod det på, til jeg ikke kunne rumme mere.. Så først min far igen da jeg var 15år, og husker han sagde "Velkommen hjem" og den her sang, får de minder frem i mig..

- Men der jeg vil hen, er at jeg ønsker for alt i verden ikke at nogle børn skal opleve det.. Det der gør mest ondt er at det kunne have været min søn, det kunne have været så mange børn.. Børn og vold høre ikke sammen.. VIL GØRE ALT FOR AT STOPPE DET!

Vil derfor rigtig gerne uddanne mig som pædagog på døgnhjem for misbrugte og voldsramte børn..

Hvordan kan man behandle et forsvarsløst barn sådan?..

Min familie har skubbet mig væk fordi de ikke kan lide mand, så den enste jeg rigtig er min far

Puha.. Det er første gang jeg skriver det, og kommer sådan rigtig ud med det..

Sorry hvis det virker forvirrende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

TbCp

Puha, sikke noget at bære rundt på
Det gør mig ondt at du har skulle opleve det!

Har selv en tæt på som blev udsat for den slags ting af sin stedfar, indtil han selv som 8-årig tog mod til sig og fortalte sin lærer om det.

Et kæmpe knus til dig

Anmeld

25. november 2010

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Puha, sikke noget at bære rundt på
Det gør mig ondt at du har skulle opleve det!

Har selv en tæt på som blev udsat for den slags ting af sin stedfar, indtil han selv som 8-årig tog mod til sig og fortalte sin lærer om det.

Et kæmpe knus til dig

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.