Journalist søger mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. november 2010

Sandras

Hej alle I seje mødre, 

Jeg er journalist og skriver netop nu en artikel om rollen som mor. Fokus er på, hvordan man som mor kan miste sin egen frihed, fordi man bruger al sin tid på barn/børn. Artiklen har fokus på den klaustrofobi rollen som mor kan medføre. Jeg vil derfor gerne tale med nogle mødre, der oplever dette i hverdagen og høre, hvornår det er allerhårdest og hvilke tanker, der strømmer gennem hovedet, når det hele bare er nok. 

Artiklen er meget positiv, og formålet er at give en guide til, hvordan de søde små kan have de allergladeste mødre i hverdagen. Der vil til artiklen også være en guide til, hvad man som mor kan gøre for at passe på sig selv og have mere overskud til at nyde rollen.

Send en mail på ssamuelsen@hotmail.com snarest, hvis du har lyst til at være med, så planlægger vi et tidspunkt, hvor vi kan tales ved over telefonen - gerne i begyndelsen af næste uge. Interviewet skulle ikke tage mere end ti minutter. Det er lige meget, hvordan din situation ser ud, altså om du er nybagt mor eller har flere børn, så længe børnene er under ti år. 

Jeg ser frem til at høre fra dig! 

Mange hilsner fra Sandra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Sabsy

Sandras skriver:

Hej alle I seje mødre, 

Jeg er journalist og skriver netop nu en artikel om rollen som mor. Fokus er på, hvordan man som mor kan miste sin egen frihed, fordi man bruger al sin tid på barn/børn. Artiklen har fokus på den klaustrofobi rollen som mor kan medføre. Jeg vil derfor gerne tale med nogle mødre, der oplever dette i hverdagen og høre, hvornår det er allerhårdest og hvilke tanker, der strømmer gennem hovedet, når det hele bare er nok. 

Artiklen er meget positiv, og formålet er at give en guide til, hvordan de søde små kan have de allergladeste mødre i hverdagen. Der vil til artiklen også være en guide til, hvad man som mor kan gøre for at passe på sig selv og have mere overskud til at nyde rollen.

Send en mail på ssamuelsen@hotmail.com snarest, hvis du har lyst til at være med, så planlægger vi et tidspunkt, hvor vi kan tales ved over telefonen - gerne i begyndelsen af næste uge. Interviewet skulle ikke tage mere end ti minutter. Det er lige meget, hvordan din situation ser ud, altså om du er nybagt mor eller har flere børn, så længe børnene er under ti år. 

Mange hilsner fra Sandra

Hvor kommer den artikel ud henne?

Anmeld

25. november 2010

Sandras

Hej Sabrina, 

Artiklen kommer i Vi Forældre. 

Mange hilsner fra Sandra

Anmeld

25. november 2010

Hendeselv

Det lyder meget sjovt

Anmeld

25. november 2010

sunshine80

Det lyder meget som mig. Fik et barn som virkelig var/er mor klamrende. Skal man bo et bestemt sted pga interview? Jeg bor i jylland

Anmeld

26. november 2010

Louisiana

Øv, må ikke være med... Min søn er 11

Anmeld

26. november 2010

SussieThyssen

Sandras skriver:

Hej alle I seje mødre, 

Mange hilsner fra Sandra

Det vil sige at du ikke kan bruge os gamle mødre med mange år på bagen, børn i flere aldre, bedstemødre m.m.
Tror du ikke at vi også har haft vores problemer?
Eiii..der gik lige en lille trold i mig her, men de ting du nævner der, gælder da for alle mødre uanset om der så er gået 10-20 eller 50 år.
Man husker da bare den slags, og hvad man gjorde for at komme ud på den anden side og overleve som mor.
Men held og lykke med artiklerne..det lyder da spændende..håber vi får et feed back på hvornår det kommer på gaden. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. november 2010

Sandras

Kære alle, 

Tusind tak for jeres svar. Jeg mangler stadig mødre, så send mig en mail med nummer, så kontakter jeg jer. Vi tager interview over telefonen, så det er ligemeget, hvor I bor. 

Jeg har kun sat en grænse på 10 år, fordi klaustrofobien alt andet lige er størst med små børn, og her husker man også bedst friheden, som man oplevede før de små kom til.

Der er uden tvivl problematikker og uro hele livet, når man først har fået børn (og børnebørn), og det kunne være spændende at se nærmere på i en anden artikel. 

Endnu engang tak for jeres svar. 

Min mail er ssamuelsen@hotmail.com. 

God weekend til alle! 

Mange hilsner fra Sandra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.