Hej alle I seje mødre,
Jeg er journalist og skriver netop nu en artikel om rollen som mor. Fokus er på, hvordan man som mor kan miste sin egen frihed, fordi man bruger al sin tid på barn/børn. Artiklen har fokus på den klaustrofobi rollen som mor kan medføre. Jeg vil derfor gerne tale med nogle mødre, der oplever dette i hverdagen og høre, hvornår det er allerhårdest og hvilke tanker, der strømmer gennem hovedet, når det hele bare er nok.
Artiklen er meget positiv, og formålet er at give en guide til, hvordan de søde små kan have de allergladeste mødre i hverdagen. Der vil til artiklen også være en guide til, hvad man som mor kan gøre for at passe på sig selv og have mere overskud til at nyde rollen.
Send en mail på ssamuelsen@hotmail.com snarest, hvis du har lyst til at være med, så planlægger vi et tidspunkt, hvor vi kan tales ved over telefonen - gerne i begyndelsen af næste uge. Interviewet skulle ikke tage mere end ti minutter. Det er lige meget, hvordan din situation ser ud, altså om du er nybagt mor eller har flere børn, så længe børnene er under ti år.
Jeg ser frem til at høre fra dig!
Mange hilsner fra Sandra
Anmeld