Vi venter os en lille...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. november 2010

Dorthe1986

Dreng

Har netop været til MD-skanningen som gik rigtig godt Og der var ingen tvivl om at det var en lille aktiv dreng, der gemmer sig i min mave Sikke en lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

SussieThyssen

Dorthe1986 skriver:

Dreng

Har netop været til MD-skanningen som gik rigtig godt Og der var ingen tvivl om at det var en lille aktiv dreng, der gemmer sig i min mave Sikke en lykke

Jubiii..tillykke LOL
Godt at alt er som det skal være.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. november 2010

Ellim

Dorthe1986 skriver:

Dreng

TILLYKKE!!

Anmeld

25. november 2010

Jakob'sMor

Tillykke med den lille dreng i maven..

Anmeld

25. november 2010

Benjamins'mor

Mange gange tillykke med nyheden om den lille dreng.

Anmeld

25. november 2010

Louisiana

Tillykkeeeeee!!  

Anmeld

26. november 2010

Chewy

Dorthe1986 skriver:

Dreng

Yaaaaay Dorthe, en lillemand Kan kun dele din lykke

Og stort tillykke med den veloverståede MD scanning Det er vores tur på mandag. Uh, hvor jeg glæder mig. Er dog spændt på, om de stadig siger, det er en dreng. Håber jeg, for nu har jeg lige indstillet mig på det, og glæder mig helt vildt til at skulle være mor til en lille drengebasse

Har du det ellers godt? Og hvad med maven, vokser den?

Anmeld

26. november 2010

Janni.

Dorthe1986 skriver:

Dreng

Ej hvor dejligt, vi venter også en dreng i starten af marts 

Anmeld

26. november 2010

Dorthe1986

Tak skal i have allesammen <3

Anmeld

26. november 2010

Dorthe1986

Chewy skriver:

Yaaaaay Dorthe, en lillemand Kan kun dele din lykke

Og stort tillykke med den veloverståede MD scanning Det er vores tur på mandag. Uh, hvor jeg glæder mig. Er dog spændt på, om de stadig siger, det er en dreng. Håber jeg, for nu har jeg lige indstillet mig på det, og glæder mig helt vildt til at skulle være mor til en lille drengebasse

Har du det ellers godt? Og hvad med maven, vokser den?

Ja det er bare så fantastisk

Mon ikke det stadig er en lille dreng, der gemmer sig i mavsen på dig også

Vi skal til en "ekstra" MD-skanning på tirsdag, for han var meget stædig så hende der skannede kunne ikke få alle de billeder hun skulle bruge af hjertet. Men jeg er slet ikke urolig for hun sagde at hun mistænkede ingen ting, for de billeder hun fik var perfekte, men hun mente vi ligeså godt kunne se om vi kunne få de sidste billeder Men ja jeg klager ikke - så får jeg ham at se igen

Jo tak, jeg har det rigtig godt Har faktisk ikke nogen gener, andet end sidestik hvis jeg går lidt for langt... har haft et par enkelte nætter hvor jeg har haft problemer med at sove, men ellers har jeg en ufattelig nem graviditet.. indtil videre  Og ja maven vokser! Tænk at man skulle blive så glad for at se sin mave blive større  

Er du begyndt og kunne mærke ham sparke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.